Nuo birželio 1 d. leidinys bus leidžiamas tris kartus per savaitę – pirmadieniais, trečiadieniais ir penktadieniais. Jį galės skaityti Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Palangos, Šventosios bei Neringos gyventojai ir poilsiautojai.
„Kaip visada, mūsų skaitytojai sužinos miesto, kuriame gaus laikraštį, šalies bei viso pasaulio naujienas, tačiau tuo pat metu – ir vasariškų įspūdžių pliūpsnį“, – žada "15 min" generalinis direktorius Tomas Balžekas. Jo teigimu, pirmųjų veiklos metų praktika, kai dienraštis vasarą buvo persikėlęs tik į pajūrį – nepasitvirtino, nes skaitytojai iš didžiųjų miestų liko nuskriausti. „Ne visi renkasi atostogas šiltuoju metų laiku, o jei atostogauja kurortuose prie Baltijos jūros, tai ne tris mėnesius, todėl nutarėme pasirodyti rečiau, bet visuose miestuose“, – sako T. Balžekas.
Bendrovės vadovo teigimu, nors laikraštis išeis rečiau, jo turinys bus išsamesnis, atsiras naujų rubrikų. „Vasarą padaugėja įvairių renginių, švenčių, todėl stengsimės kuo daugiau jų aplankyti bei pateikti savo skaitytojams pačius įdomiausius momentus“, – sako jis ir pabrėžia, kad vasaros sezono metu „15 min“ redakcijoje darbuotojų skaičius nesikeis. Nuo rudens laikraštis bus leidžiamas įprastai, t.y. kasdien.
„15 min“ – nemokamas laikraštis, leidžiamas nuo 2005 m. Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Skaitomiausių Lietuvos dienraščių trejetuke esantis leidinys platinamas viešajame transporte, gatvėse, kavinėse, verslo centruose ir kitose masinio susibūrimo vietose. UAB „15 minučių“ priklauso Norvegijos žiniasklaidos koncernui „Schibsted“.
Naujausiais rinkos tyrimų bendrovės „TNS Gallup“ duomenimis, „15 min“ Vilniuje turi vidutinę 136 tūkst., Kaune – 105,1 tūkst., Klaipėdoje – 54,8 tūkst. skaitytojų auditoriją.