Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

70 mln. litų į birių trąšų sandėlį investavusi KLASCO tikisi didesnių krovinių srautų

Klaipėdos jūrų krovinių kompanija (KLASCO), pernai perkrovusi milijonu tonų krovinių mažiau nei 2012-aisiais, per artimiausius porą metų krovos apimtis sieks padidinti iki 15 mln. tonų per metus. Per 700 darbuotojų turinčioje bendrovėje šiemet ketinama atverti naują sandėlį birioms trąšoms bei technologinę trąšų iškrovimo-pakrovimo liniją.
Klasco
Klasco / Kęstučio Vanago/BFL nuotr.

2013-aisiais KLASCO perkrauta 12,4 mln. t krovinių – t.y. 8 proc, arba 1 mln. t, mažiau nei 2012-aisiais, kai krova siekė 13,46 mln. t. 

Anot bendrovės generalinio direktoriaus Audriaus Paužos, tokius pokyčius labiausiai lėmė krovinių su baltarusiškomis trąšomis srauto sumažėjimas.

Prieš metus įvyko konfliktas tarp prezidento Aliaksandro Lukašenkos ir bendrovės „Ural kalij“ savininkių, kurie yra ir „Belarus Kalij“ akcininkai. Dėl šio konflikto sumažėjo baltarusiškų trąšų krovos apimtys ir Klaipėdos uoste.

„Tačiau iš jų kalbų jaučiame ryžtą sugrįžti į rinką. Tikimės, kad per metus bus pasiekta 6 mln. t krova baltarusiškų krovinių, gal net ir daugiau“, – optimistiškai kalbėjo A.Pauža.

Klaipėdos uoste apie trečdalis visų krovinių yra iš Baltarusijos.

KLASCO anksčiau per menėsį perkraudavo po 600 tūkst. t baltarusiškų trąšų, pernai apimtys sumažėjo iki 400 tūkst. tonų. „Uostai yra tarsi rinkos veidrodžiai, jie patys nieko neperka, neparduoda, negamina, tačiau parodo, kas vyksta rinkoje. Jei sustojo kažkurie kroviniai – vadinasi, kažkas rinkoje vyksta negero“, – aiškino A.Pauža.

Šiais metais „Achemos grupei“ priklausanti bendrovė ketina užbaigti vieną stambiausių investicinių projektų įmonės istorijoje – turi pradėti veikti naujasis birių trąšų sandėlis bei technologinės trąšų iškrovimo ir pakrovimo linijos. Per dvejus metus į naująjį terminalą bus investuota 70 mln. Lt.

Be to, planuojama užbaigti akvatorijos išgilinimo darbus prie dviejų bendrovės nuomojamų krantinių. „Jau praėjusiais metais pajutome išgilintų krantų privalumus. Vos buvo užbaigti darbai prie vienos krantinės, jau po savaitės priėmėme laivą, pakrautą 70 tūkst. t geležies rūdos granulių“, – pasakojo A.Pauža.

Šiuo metu bendrovėje dirba per 700 žmonių. Vidutinis atlyginimas atskaičius mokesčius įmonėje siekia 3200 Lt. Kiekvienas darbuotojas, kurio stažas šioje kompanijoje siekia daugiau nei metus, sveikatos stiprinimui per metus gauna krepšelį, kurį sudaro 950 Lt. Darbuotojas šias lėšas gali išleisti pavyzdžiui sporto klubui, akiniams pirkti, įvairioms procedūroms.

Prieš didžiąsias metų šventes nusipelniusiems darbuotojams buvo išmokėtos premijos. „Darbuotojų skatinimo programa – labai lanksti. Gal todėl nėra didelės darbuotojų kaitos. Netoleruojame tik vieno – darbuotojai turi būti visiškai blaivūs. Nors kiek išgėręs atleidžiamas išsyk. Taip pat ir su rangovais – jei jų darbininkas pasirodo neblaivus, tuomet įmonei skirame 5 tūkst. Lt baudą“, – aiškino A.Pauža.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Reklama
Kam ir kada reikalingi saulės akiniai ir dirbtinis akių drėkinimas
Užsisakykite 15min naujienlaiškius