Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

​„Adobe“ savo darbuotojui duoda po „MasterCard“ kortelę su 1000 dolerių

Kompanija „Adobe“ savo darbuotojams padalijo tūkstančius raudonų dėžučių, kuriose buvo supakuota po saldainį, „Starbucks“ dovanų kortelę ir debetinę „MasterCard“ kortelę su 1000 dolerių, rašo „Business Insider“.
„Adobe“ pritaikė savo nuotraukų redagavimo programas planšetiniams kompiuteriams.
​„Adobe“ kiekvienam savo darbuotojui padovanojo po „MasterCard“ kortelę su 1000 dolerių / Kadras iš „YouTube“
Temos: 1 „Google“

„Adobe“ sako, kad tai yra viskas, ko reikia idėjai gimti: tai gali būti mobilioji programėlė, „Adobe“ produkto atnaujinimas, kuris kitu atveju nebūtų išvydęs dienos šviesos.

„Adobe“ nereikalauja iš savo darbuotojų kvitų, ką jie pirko už tuos pinigus – jie gali įsigyti, ką tik nori.

Bendrovės atstovė spaudai sakė: „Tai yra pasitikėjimas. Mes suteikiame darbuotojams resursų, kad jie galėtų tyrinėti, ką tik nori, net jei tai ir nėra susiję su jų kasdieniu darbu. Taip gimsta inovacijos. Toks yra šios schemos tikslas. Bendrovė nori sukurti inovacijų kultūrą.“

Visi darbuotojai gali dalyvauti šioje schemoje – nebūtina būti inžinieriais.

Programoje yra šeši spalvomis pažymėti lygiai, kuriuos turi praeiti dalyviai. Kai tik jie pabaigia 6 lygį, „Adobe“ leidžia įgyvendinti jų idėją.

Bendrovės idėja yra panaši į „Google“ 20 proc. principą, kuris darbuotojams leidžia penktadalį laiko dirbti su projektais, kuriuos jie patys pasirenka.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius