Tikimasi, jog juo taps didelis oro vežėjas arba lėktuvų gamintojas. Kaip vienas pretendentų įvardijamas Kanados „Bombardier“, iš kurio „Air Baltic“ yra užsakiusi 20 naujų lėktuvų CS300.
Pasak M.Gausso, šiemet jo vadovaujamos bendrovės pelnas pranoks lūkesčius. Tikėtino pelno jis neįvardijo.
Penktadalį „Air Baltic“ akcijų iš Latvijos vyriausybės šiemet vasarį įsigijęs Vokietijos verslininkas Ralfas Dieteris Montagas-Girmesas investavo 52 mln. Eur. Pasirašyta sutartis numato, valstybė, kuri kontroliuos apie 80 proc. jos akcijų, į skrydžių bendrovę investuos dar 80 mln. Eur.
Latvijos oro vežėja pernai vasarą pristatė naują verslo planą „Horizon 2021“, kuris numato gerokai pagerinti oro susisiekimą Baltijos regione. Pagal šį planą per penkerius metus „Air Baltic“ užtikrins tiesioginius skrydžius 11 maršrutų iš Vilniaus ir tiek pat – iš Talino. Taip pat bus plečiama skrydžių iš Rygos geografija.
„Air Baltic“ planuoja iki 2021 metų lėktuvų parką padidinti iki 34-ių orlaivių, o per metus pervežamų keleivių skaičių – trečdaliu iki 4 mln. žmonių.
Praėjusį mėnesį „Air Baltic“ paskelbė planuojanti per artimiausius penkerius metus įdarbinti apie tūkstantį naujų darbuotojų.
„Air Baltic“ iš Rygos skraido į daugiau nei 60 Europos, Skandinavijos, Rusijos, NVS šalių ir Viduriniųjų Rytų miestų. Lietuvoje „Air Baltic“ skrydžius vykdo iš Vilniaus ir Palangos oro uostų. Taip pat bendrovė siūlo tiesioginius skrydžius iš Talino.