Atvykę į „Akropolį“ su savo mažyliais ne tik juos aprengsite nuo galvos iki kojų, bet ir įsigysite žaislų, žaidimų, sporto prekių. Žinoma, naujienų ras ir suaugusieji – nuo specializuotų džinsų parduotuvių iki atnaujintų prekybos sporto drabužiais vietų. Ne vieną naujieną „Akropolis“ pristatys ir ateityje, tačiau, ko gero, viena iš laukiamiausių ir labiausiai intriguojančių – pirmoji vieno garsiausių pasaulyje mažmeninės prekybos drabužiais tinklų „H&M“ parduotuvė Lietuvoje. Ją atidaryti planuojama prieš prasidedant 2013 metų rudens–žiemos sezonui.
Pripažinti prekių ženklai vaikams
Pasak „Akropolis LT“ Nuomos skyriaus vadovės Renatos Jakubčionienės, jau praėjusiais metais daugelį šeimų pradžiugino naujiena – pirmoji Lietuvoje žinomo Didžiosios Britanijos prekės ženklo „Next“ parduotuvė. „O šiemet Vilniaus „Akropolyje“ atidarėme 4 naujas parduotuves vaikams“, – teigė R.Jakubčionienė. Tik vaikams skirtoje „Adidas Kids“ parduotuvėje pirkėjų laukia daugiau nei 2000 prekių – tai laisvalaikio ir sporto rūbai bei avalynė vaikams nuo gimimo iki 13 metų. Kita nauja parduotuvė, žaismingu pavadinimu „Bambizzi“, siūlo stilingus ir kokybiškus garsių kompanijų „Tutto Piccolo“, „Ninetta“, „Oscar et Valentine“, „French Yummy“, „Agatha Ruiz de la Prada“ drabužius. O jei ypatingesnei progai prireikė tiulio gaminių, parduotuvėje „Bambizzi“ dairykitės „Tomy&Leny factory“ prekių.
Koks gali būti apsilankymas prekybos centre su vaikais, neapžiūrėjus žaislų parduotuvių lentynų? Taigi, kartu su atžalomis užsukite į „Lego“ ir „Funtastik“ parduotuves, atsinaujinusią „Bimbo“ ar vos prieš savaitę duris atvėrusią „Kidz one“.
Žinomose parduotuvėse – atsinaujinimų vėjai
14 mln. pirkėjų, per metus aplankančių Vilniaus „Akropolį“, – geriausias įrodymas, jog kiekvienas čia randa viską, ko beprireiktų. Nesnaudžia ir jau senokai šiame prekybos ir pramogų centre įsikūrusios parduotuvės – jos taip pat stebina klientus atsinaujinimais. „Didžiuojamės, jog pas mus veikia didžiausias Vilniuje „Salamander“ salonas, pirmosios Lietuvoje naujos koncepcijos „The Body Shop“, „Sportland“ parduotuvės, pirmoji Europoje „Adidas Kids“, „Denim Dream“, „Guess“ – tai tik keletas naujienų, kurias šį rudenį pristatome pirkėjams“, – vardijo R.Jakubčionienė. Tie, kas dairosi madingų, pasaulyje puikiai žinomų prekių ženklų drabužių, turėtų užsukti į šį rudenį duris atveriančias dar dvi naujas parduotuves: „Denim Dream“, pristatančią tokius prekės ženklus kaip „Tommy Hilfiger“, „pepe Jeans“ „Diesel“, „Desigual“, „Kaporal“, „Mustang“, „Fornarina“ ir lapkritį atsidarysiantį firminį „Guess“ saloną.
Visas paslaugų spektras
Vilniaus „Akropolio“ lankytojai gali susitvarkyti bet kokius reikalus, nes jame veikia visų didžiųjų bankų, Lietuvos pašto, draudimo bendrovių skyriai, didžiausių kelionių agentūrų padaliniai, mobiliojo ryšio operatorių salonai, drabužių valyklos ir siuvyklos, technikos ir avalynės, drabužių ir laikrodžių, juvelyrinių dirbinių ir mobiliųjų telefonų taisyklos, yra net automobilių plovykla. Medicinos banko skyriuje galima įsigyti ar parduoti net 23 skirtingas valiutas, o valiutos keitykla veikia nuo 8 val. ryto iki 10 val. vakaro.