Didžiausia Kinijos elektroninės prekybos platforma pastaraisiais metais daug investavo, siekdama sujungti savo elektroninį ir ne elektroninį verslą. Be kita ko, ji įsigijo kelių Kinijos maisto prekybos įmonių, prekybos centrų ir universalinių parduotuvių akcijų paketus.
Šį kartą „Alibaba“ įsigis 36 proc. „Sun Art Retail Group“ akcijų iš Taivano konglomerato „Ruentex Group“. Užbaigusi šį sandorį, „Alibaba“ valdys maždaug tokį pat „Sun Art“ akcijų paketą, kaip ir Prancūzijos įmonė „Auchan Retail“.
„Sun Art“ valdo 446 didelius prekybos centrus, kuriuose parduodamas itin platus prekių asortimentas – nuo maisto iki drabužių. Įmonei taip pat priklauso mažesnių parduotuvių tinklas. Be to, ji stato automatinių parduotuvių – parduotuvių be pardavėjų – tinklą.
„Alibaba“ prekybos internete ir tradicinės prekybos sujungimo strategiją pradėjo įgyvendinti kur kas anksčiau negu JAV elektroninės prekybos milžinė „Amazon“, kuri savo pirmąjį didelį įsigijimą tradicinės mažmeninės prekybos srityje įvykdė tik anksčiau šiais metais, nupirkusi įmonę „Whole Foods“.