-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Amazon“ išlieka brangiausiu prekės ženklu pasaulyje

JAV internetinė mažmenininkė „Amazon“ trečius metus iš eilės užėmė pirmąją vietą brangiausių pasaulyje prekių ženklų sąraše, o jos vertė pasiekė rekordinius 220,8 mlrd. JAV dolerių, rodo konsultacijų bendrovės „Brand Finance“ atlikto metinio tyrimo rezultatai.
„Amazon“ logotipas
„Amazon“ logotipas / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Verslas Amazon

Šis sektorius yra trečias pagal brangumą po technologinių ir bankininkystės paslaugų sektorių.

Technologijų milžinė „Google“ pakilo iš trečios į antrą vietą, o jos vertė išaugo 11,9 proc. iki 159,72 mlrd. JAV dolerių.

Trejetuką užbaigė „Apple“, kurios vertė nusmuko 8,5 proc. ir siekė 140,52 mlrd. JAV dolerių.

„Microsoft“ liko ketvirtoje vietoje, nors jos vertė sumažėjo 2,1 proc. ir sudarė 117,07 mlrd. JAV dolerių.

Kalbant apie Rusijos įmones, vertingiausia įmone išliko bankas „Sberbank“, kuris pakilo į 139 vietą iš 141, o „Gazprom“ nusmuko iš 240 į 261 vietą.

Penktą vietą, kaip ir pernai, užėmė ir Pietų Korėjos „Samsung“ (+3,5 proc., 94,49 mlrd. JAV dolerių).

JAV mažmenininkė „Walmart“ pakilo iš 11 į 8 vietą ir pateko į brangiausių prekės ženklų dešimtuką. Jos vertė padidėjo 14,2 proc iki 77,52 mlrd. JAV dolerių.

Kalbant apie Rusijos įmones, vertingiausia įmone išliko bankas „Sberbank“, kuris pakilo į 139 vietą iš 141, o „Gazprom“ nusmuko iš 240 į 261 vietą.

Kinijoje brangiausią prekės ženklą valdo Kinijos pramonės ir prekybos bankas „Industrial & Commercial Bank of China“ (ICBC). Jis iš 8 vietos sąraše pakilo į 6 vietą (+1,2 proc., 80,79 mlrd. JAV dolerių).

Tarp Europos bendrovių aukščiausią (11-ą) vietą sąraše užėmė vokiečių „Mercedes-Benz“ – bendrovės vertė išaugo 7,8 proc. iki 65,04 mlrd. JAV dolerių. Pirmajame dvidešimtuke daugiau Europos bendrovių nėra, tuo tarpu amerikiečių bendrovių yra 9, o kinų – 8.

Kalbant apie prekių ženklų stiprumą, „Ferrari“ išliko lydere. Lyginamoji prekių ženklų galia vertinama pagal investicijas į rinkodarą ir reklamą, akcinį kapitalą ir įmonės veiklos rezultatus. Iš 500 „Brand Finance“ vertinamų prekių ženklų, tik 12 gavo aukščiausią šios kategorijos įvertinimą – „AAA+“.

„Disney“ atsidūrė antroje vietoje, „WeChat“ – trečioje, „Sberbank“ – ketvirtoje, o „Deloitte“ – penktoje vietoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius