Visgi „Amazon Music“ dar turi nueiti ilgą kelią, kad pasivytų „Spotify“, kuri gali pasigirti turinti 248 mln. vartotojų, įskaitant 113 mln. mokamų abonentų.
„Amazon“ teigė, kad jos muzikos platforma išgyveno „neįtikėtino augimo visame pasaulyje“ metus, įskaitant daugiau nei 50 proc. padidėjusį programos „Prime“ abonentų skaičių, mokančių už galimybę neribotai naudotis muzikos įrašų biblioteka.
„Didžiuojamės pasiekę šį neįtikėtiną etapą“, – pažymėjo „Amazon Music“ viceprezidentas Steve'as Boomas.
„Visada stengėmės išplėsti muzikos transliavimo internetu rinką, siūlydami muzikos klausytojams neprilygstamą pasirinkimą, nes žinome, kad skirtingi klausytojai turi skirtingų poreikių“, – pridūrė S.Boomas.
Įvairiais skaičiavimais, praėjusių metų viduryje „Apple“ transliuojamos muzikos platforma visame pasaulyje turėjo daugiau nei 60 mln. abonentų.
Programos „Amazon Prime“ narystė, kurios metinė kaina Jungtinėse Valstijose yra 119 JAV dolerių, apima prieigą prie maždaug 2 mln. dainų bibliotekos ir nemokamą bei greitą internetu įsigytų pirkinių pristatymą.
„Amazon“ siūlo keletą transliacijos muzikos prenumeratos variantų tiems, kurie nėra programos „Prime“ nariai.
Sietle įsikūrusios bendrovės duomenimis, „Amazon Music“ per pastaruosius metus išaugo apie 50 proc. Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje, Japonijoje ir JAV, bei pritraukia klausytojų naujesnėse rinkose, tokiose kaip Prancūzija, Italija, Meksika ir Ispanija.
Įvairiais skaičiavimais, praėjusių metų viduryje „Apple“ transliuojamos muzikos platforma visame pasaulyje turėjo daugiau nei 60 mln. abonentų.
Kalifornijoje įsikūrusios „Apple“ prioritetinis tikslas yra skaitmeninio turinio ir paslaugų pardavimas, bendrovei siekiant sumažinti priklausomybę nuo iš „iPhone“ pardavimų gaunamų pajamų.
Tuo tarpu „Amazon“ išplėtė išplėtė siūlomų paslaugų spektrą nuo knygų iki elektroninės komercijos, kompiuterių debesijos paslaugų, vaizdo ir muzikos transliavimo paslaugų ir dar daugiau.