Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Amber Beverage Group“ planuoja investuoti 40 mln. eurų į naujas gamyklas Baltijos šalyse

Toliau auganti ir didinanti pardavimus pasaulinė alkoholinių gėrimų gamybos ir platinimo kompanija „Amber Beverage Group“ svarsto galimybę Baltijos šalyse statyti naują, modernią gėrimų gamyklą. Skaičiuojama, kad investicijos sieks apie 40 milijonų eurų. Grupės vadovybė atlieka investicijų pelningumo tyrimą ir planuoja susitikti su Baltijos šalių investicijų bei plėtros institucijomis siekdama įvertinti geriausius tolesnio bendradarbiavimo pasiūlymus, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Amber Beverage Group“ vadovė Jekaterina Stuģe
„Amber Beverage Group“ vadovė Jekaterina Stuģe / Publicitates nuotr.

„Dėl suplanuotos ir kruopščiai pritaikytos plėtros strategijos ėjome augimo keliu net ir pastaraisiais metais, kai pasaulį sukrėtė daugybė netikėtų krizių. Kad ir kokia stipri mūsų esama gamykla Latvijoje, kuri gamina daugelį mūsų pasaulinių prekių ženklų, skaičiavimai rodo, kad artimiausiais metais pasieksime maksimalų gamybos pajėgumą dėl numatomo pasaulinio mūsų prekės ženklų augimo.

Manome, kad labai svarbu pasirinkti tinkamą vietą, nes tai turės įtakos gamybai ateinančiais dešimtmečiais. Nuo pat pradžių norime skatinti nuodugnų bendradarbiavimą su valstybės institucijomis ir kitomis suinteresuotomis šalimis, siekiant išsiaiškinti, kurioje iš Baltijos šalių tokio lygio investicijos į gamybos infrastruktūrą atneš maksimalią naudą šalies ekonomikai ir bendrai Grupės plėtrai“, – sako „Amber Beverage Group“ vadovė Jekaterina Stuģe.

„Pastaraisiais metais „Amber Beverage Group“ aktyviai veikė už Baltijos regiono ribų, tačiau atsižvelgiant į istorines Grupės šaknis, Baltijos šalys yra pagrindinis pasirinkimas naujai gamyklai. Planuodami investicijas norime sukurti modernią, darnaus vystymosi standartus atitinkančią gamybos bazę, kuri padvigubins mūsų gamybos pajėgumus ir skatins ilgalaikę ekonomikos plėtrą“, – priduria už tvarumą atsakingas „Amber Beverage Group“ valdybos narys Arturs Evarts.

Kompanijai priklauso kelios Baltijos šalyse veikiančios įmonės. Labiausiai pažįstamos jos įmonės Latvijoje yra alkoholinių gėrimų įmonė „Amber Latvijas balzams“, plačiausias specializuotų gėrimų prekybos tinklas „Latvijas balzams veikali“, pirmaujantis alkoholinių gėrimų platintojas „Amber Distribution Latvia“ ir kt. Lietuvoje kompanijai atstovauja „Amber Distribution Lithuania“, kuri taip pat prižiūri „Bravo Alco“ gėrimų tinklo veiklą. Estijoje kompanija taip pat veikia su dviem įmonėmis: alkoholinių gėrimų gamykla „Amber Production Remedia“ ir gėrimų platinimo įmone „Amber Distribution Estonia“.

„Per pastaruosius trejus metus mes, kaip Grupė, į Baltijos šalių biudžetą įnešėme daugiau nei 490 milijonų eurų. Konkrečiau, Latvijoje – daugiau nei 225 milijonus eurų, Lietuvoje – daugiau nei 230 milijonų eurų, o Estijoje – daugiau nei 33 milijonus eurų, ir tai rodo, kad gamyklos buvimas vienoje iš Baltijos šalių potencialiai duotų didelę naudą jos ekonomikai. Tai didelės investicijos, kurios taip pat sukurs naujas darbo vietas ir rems vietos verslą. Strateginį sprendimą dėl šalies, kurioje bus gamykla, turime priimti po susitikimų su kiekvienos šalies investicijų politikos įgyvendintojais, o tai planuojame padaryti jau artimiausiu metu“, – apibendrina Jekaterina Stuģe.

„Amber Beverage Group“ yra sparčiai auganti kompanija, gaminanti ir platinanti alkoholinius gėrimus milijonams namų ūkių visame pasaulyje. Kompanija išsivystė iš savo pirminio gamybos verslo, įkurto 1900 metais, ir tapo pasauline alkoholinių gėrimų pramonės žaidėja, kurioje dirba daugiau nei 2000 darbuotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius