-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Antrąjį šių metų ketvirtį „Henkel“ pelnas augo 18 procentų

Antrąjį 2012 m. ketvirtį kompanijos „Henkel“ pardavimai, lyginant su praėjusių metų antruoju ketvirčiu, išaugo 6,4 proc., o pelnas – 18,6 proc. ir pasiekė 609 milijonus eurų.
Temos: 2 Henkel Pelnas

„Henkel“ pelnas 2012 m. antrąjį ketvirtį lyginant su 2011 metų tuo pačiu laikotarpiu augo 18,6 proc., nuo 514 milijonų eurų iki 609 milijonų eurų. Pardavimai didėjo 6,4 proc. ir sudarė 4 206 milijonus eurų.

Pelno augimas užfiksuotas visuose „Henkel“ veiklos sektoriuose: valymo, dezinfekavimo priemonių ir audinių minkštiklių pardavimai augo 5,1 proc., lipnumo technologijų – 3,6 proc., o kosmetikos prekių – 2,8 procento.

Didžiausias pardavimų augimas – besivystančiose rinkose

Antrąjį 2012 m. ketvirtį valymo, dezinfekavimo priemonių ir audinių minkštiklių sektoriaus augimas buvo vienas didžiausių. Lyginant su atitinkamu 2011 m. laikotarpiu, augo visi sektoriaus rodikliai. Nominalių pardavimų skaičius padidėjo 6,6 proc., o  veiklos pelnas išaugo beveik 20 procentų ir pasiekė 167 milijonų eurų sumą.

Kosmetikos verslo sektorius taip pat neatsiliko. Nominalūs pardavimai augo 4,5 proc. ir sudarė 921 milijonų eurų, lyginant su to paties laikotarpio duomenimis pernai. Lipniųjų technologijų verslo sektoriuje nominalūs pardavimai išaugo 6,9 proc.  ir sudarė 2 099 milijonų eurų.

„Didžiausi pardavimai užfiksuoti besivystančiose rinkose: Afrikoje, Artimuosiuose Rytuose ir Lotynų Amerikoje. Šiuose regionuose nominalūs pardavimai šoktelėjo 14 procentų. Rytų Europos regione pardavimų skaičius kilo beveik 6 procentais, daugiausiai – Rusijoje ir Turkijoje. Krizės krečiamose Vakarų ir Pietų Europos šalyse rinkos kiek stabilizavosi, tačiau liko sunkiai prognozuojamos“, – sakė „Henkel CEO” generalinis direktorius Kasperas Rorstedas.

Prognozuojamas 2012-ųjų pelno marža didės iki  15 proc.

2012 metais prognozuojamas 3–5 proc. pelno augimas. 

„Atsižvelgdami į pirmojo 2012 m. pusmečio rezultatus, galime teigti, kad pelnas tendencingai augs visuose verslo sektoriuose.  Rizika skirtinguose regionuose mažėja, tad mes tikimės, jog EBIT marža sudarys 15 procentų,” – sakė K.Rorsted.

Šiuo metu EBIT marža yra 14 proc., o metų pradžioje buvo prognozuota tik 10 proc. pelno marža.

2011 m. bendrovės pelnas, atskaičius mokesčius buvo 1857 mln. eurų, o pelnas už pardavimus viršijo 15 605 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius