JAV technologijų milžinė „Apple“ šia platformą paleido praėjusių metų birželį. Apie įspūdingą abonentų prieaugį bendrovės atstovas Eddy Cue pranešė duodamas interviu žurnalui „Billboard“. Ateinančiais metais jis prognozuoja dar spartesnį augimą.
„Pasaulyje yra milijardai muzikos besiklausančių žmonių, o mes dar net nepasiekėme šimto milijonų. Čia yra daugybė augimo galimybių“, – sakė jis.
Pasak E.Cue, daugiau nei 60 proc. „Apple Music“ abonentų daugiau nei metus nepirko muzikos įrašų, kas rodo, kad vis daugiau žmonių renkasi klausytis muzikos internetu, o ne pirkti muzikos įrašų internetinėse parduotuvėse.
Tiesa, „Apple Music“ vis dar gerokai atsilieka nuo konkurentės „Spotify“, kuri rugsėjį turėjo 40 mln. mokančių abonentų. Muzikos klausymosi internetu srityje taip pat yra ir mažesnių konkurentų, kaip „Deezer“, “Rhapsody“ ir „Tidal“.