Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Apranga“ pasirinko komunikacijos partnerius

Mažmeninės prekybos drabužiais lyderės Baltijos šalyse „Aprangos“ grupės skelbtą skaitmeninės komunikacijos konkursą laimėjo „Socialus marketingas“, rašo dienraštis „Verslo žinios“.
Susitarimas
Susitarimas / 123RF nuotr.
Temos: 1 Apranga, APB

Pasak „Aprangos“ grupės rinkodaros vadovės Agnės Brukštaitės-Fominienės, laimėtoją nulėmė patirtis, kompetencija ir sutapęs požiūris į ilgalaikę strategiją.

40 proc. socialinių tinklų rinkodaros agentūros „Socialus marketingas“ akcijų nuo 2015 metų vidurio priklauso UAB „Publicum Group“.

Žiniasklaidos planavimo paslaugas „Aprangos“ grupei ir toliau teiks „Inspired UM“ agentūra.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius