TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

„Aprangos“ vadovas Rimantas Perveneckas pažadėjo savo darbuotojams gerą kokteilių vakarėlį

„Apranga“ Valdybos narys, Generalinis direktorius Rimantas Perveneckas
Irmanto Gelūno / 15min nuotr. / Rimantas Perveneckas
Šaltinis: 15min
0
A A

Rugsėjį mažmeninės prekybos tinklas „Apranga“ Lietuvoje atidarys šimtąją parduotuvę. Jos atidarymo proga bendrovės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas pažadėjo darbuotojams surengti gerą kokteilių vakarėlį.

„Kompanija yra absoliutus rinkos lyderis tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje“, – ketvirtadienį susitikimą su investuotojais pradėjo R.Perveneckas.

Pernai „Aprangos“ mažmeninių prekių apyvarta augo 8,5 proc. ir sudarė 183,5 mln. eurų. 2011 metais apyvarta siekė 124,3 mln. eurų.

„Aprangos“ inf./Pagrindiniai ekonominiai rodikliai
„Aprangos“ inf./Pagrindiniai ekonominiai rodikliai

„Apranga“ veikia trijose rinkose – Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Pastarojoje įmonė kol kas yra antra mažmeninėje prekyboje drabužiais, tačiau R.Perveneckas neabejoja, kad tai yra laikina.

„Aprangos“ pelningumas vidutiniškai sudaro 9-10 proc. Pasak jos generalinio direktoriaus, tai yra didesnis nei rinkos pelningumas.

„Tik laiko klausimas, kada tapsime pirmi Estijoje“, – sakė jis.

„Aprangos“ pelningumas vidutiniškai sudaro 9-10 proc. Pasak jos generalinio direktoriaus, tai yra didesnis nei rinkos pelningumas, vis tik yra bendrovių, kurios dirba dar geriau, pavyzdžiui, vienas iš pasaulinių sektoriaus lyderių „H&M”.

Svarbiausia „Aprangos” rinka yra Lietuva (60 proc.), antra pagal dydį rinka yra Latvija (26 proc.), mažiausia – Estija (14 proc.).

„Didžiausias mūsų turtas yra parduotuvės. Šiuo metu turime 166 parduotuves. Rugsėjį Vilniuje atidarysime šimtąją parduotuvę – padarysime gerą kokteilių vakarėlį Lietuvoje“, – sakė R.Perveneckas.

Šimtoji parduotuvė turėtų būti atidaryta Vilniaus „Akropolyje“. Tiesa, „Aprangos“ generalinis direktorius pabrėžė, kad mažmeninė drabužių rinka pastaruoju metu neauga.

Bendras parduotuvių plotas – 73,2 tūkst. kvadratinių metrų. 

R.Perveneckas taip pat kalbėjo ir apie „H&M” atėjimą į Lietuvą. „Aprangos“ tai neišgąsdino – bendrovė daug investavo į prabangos ir verslo segmentą.

„Aprangos“ inf./Apranga ir HM
„Aprangos“ inf./Apranga ir HM

„Tą segmentą, kuris visiškai nekonkuruos su ateinančiais žaidėjais ir jų strategija“, – sakė R.Perveneckas.

Jis sakė, kad Lietuvoje drabužių vartojimas turi potencialo augti. „Žmonės pasmerkti gražiau ir madingiau rengtis“, – sakė jis.

„Aprangos“ inf./Prekių apyvartos struktūra
„Aprangos“ inf./Prekių apyvartos struktūra
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Dakaras 2018

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką