-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Aprangos“ grupė investuoja į prekybos centrą „Europa“

„Aprangos“ grupė šį rudenį prekybos centre „Europa“ pasitinka atvėrusi 5 naujų ir 1 rekonstruotos parduotuvės duris – investicijos į šiuos projektus siekia 3,5 mln. Lt.
Verslo ir prekybos centras „Europa”
Verslo ir prekybos centras „Europa” / Verslo ir prekybos centro „Europa“ nuotr.

Mažmeninės prekybos tinklas į sostinės prekybos centrą šį rudenį atvedė tris Europoje žinomus prekės ženklus: šveicarišką prekės ženklą vyrams „Strellson“, italų rankinių ir aksesuarų prekės ženklą „Coccinele“ bei „Max Mara“ grupės prekės ženklą „Pennyblack“. Jau rugsėjo 15 d. prekybos centre „Europa“ planuojama atidaryti dar vieno „Max Mara“ grupei priklausančio prekės ženklo parduotuvę – „Marella“.

„Tiek mūsų, tiek prekybos centro administracijos pozicijos dėl pokyčių prekybos centre ir verslo filosofijos sutapo. Iš esmės pertvarkėme mūsų valdomą prekybos plotą PC „Europa“, orientuodamiesi į aukštesnių pajamų verslo segmento pirkėją, kuris dirba ir leidžia laisvalaikį aplink centrą. Tuo pačiu centras tampa išskirtinis savo prekės ženklų portfeliu ir pasiūla. Ateityje planuojame įgyvendinti dar keletą projektų šiame prekybos centre,“ – teigia Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius. 

Mados ir stiliaus centre „Europa“ atidaryta drabužių parduotuvė „Aprangos galerija“ įrengta pagal  naujausias mažmeninės prekybos bei interjero dizaino tendencijas. Jau 15 metų „Aprangos galerija“ pirkėjams pristato tik madingus ir populiarius jaunimo prekės ženklus, tokius kaip „Desigual“, „Diesel“, „Hilfiger Denim“, „Miss Sixty“, „Energie“, „Firetrap„, „SuperDry“, „Morgan“, „Fornarina“, „Bench“.

„Džiaugiamės, kad „Aprangos” grupė, vykdydama savo prekinių ženklų portfelio plėtrą, priėmė mūsų kvietimą bendradarbiauti. Naujos parduotuvės sustiprins ir įtvirtins „Europos“, kaip mados ir stiliaus centro, įvaizdį, – sako Gintarė Urnevičienė, mados ir stiliaus centro „Europa“ vadovė. – Centre besilankanti publika,  kuri yra tikslinė naujųjų parduotuvių auditorija, jau spėjo labai teigiamai įvertinti naują produktą – tai rodo, jog padarytas ėjimas buvo reikalingas ir teisingas, ir nuteikia optimistiškai.”

Nuo prekybos centro „Europa“ atidarymo veikusi „Apranga“ atnaujinta pagal naujausią tinklo koncepciją, pakeitus tiek įrangos, tiek apšvietimo bei prekės pateikimo principus. Šioje koncepcijoje yra išskirti prekės ženklai, kurie padės pirkėjui lengviau surasti mėgstamą prekės ženklą, taip pat lengviau orientuotis parduotuvėje.

Mažmeninės prekybos drabužiais lyderė Baltijos šalyse „Aprangos” grupė valdo 132 parduotuvių tinklą: 87 – Lietuvoje, 33 – Latvijoje, 12 – Estijoje. „Aprangos“ akcijos listinguojamos NASDAQ OMX Vilnius vertybinių popierių biržos Baltijos oficialiajame prekybos sąraše.

Mados ir stiliaus centras „Europa“, valdomas vienos didžiausių nekilnojamojo turto investicijų valdytojų Šiaurės ir Baltijos šalių regione „BPT Asset Management A/S“, duris atvėrė 2004 m. Šiuo metu 21 tūkst. kv. m centre veikia daugiau nei 80 aprangos, avalynės, namų interjero ir stilingų aksesuarų parduotuvių. Taip pat – 9 kavinės ir restoranai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius