Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Aprangos“ prabangos segmento pajamas didino naujų parduotuvių atidarymas

Aprangos Galerija
Aprangos Galerija
Šaltinis: BNS
0
A A

Koncerno „MGBaltic“ kontroliuojamos Baltijos šalių mažmeninės drabužių prekybos lyderės „Aprangos“ grupės prabangos segmento parduotuvių apyvartą pastaruoju metu didino ne augantis vartojimas prabangos segmente, o naujų parduotuvių atidarymas, rašo „Verslo žinios“.

„Padėtis mažmeninėje prekyboje vis dar trapi ir neapibrėžta. O prasčiausia, ko gero, yra prabangos segmento padėtis. Kol kas pardavimai santykinai prastesni nei pernai. Apyvarta augo dėl išplėsto parduotuvių skaičiaus“, – dienraščiui sakė „Aprangos“ vadovas Rimantas Perveneckas.

Pasak jo, šiuo metu „Aprangos grupė“ valdo 24 prabangos segmento parduotuves, kai pernai jų turėjo 20, o tai leido per pirmąjį šių metų ketvirtį, palyginus su tuo pačiu laiku pernai, prabangos segmento parduotuvių pajamas padidinti 10 proc. iki 5,67 mln. eurų.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką