-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ar etiška naudotis kariniais konfliktais reklamai? Viskas priklauso nuo to, kaip tai daroma

Ar pamenate vaizdo klipą, kuriame lietuvis verslininkas ant barikadų Kijeve bando reklamuoti langų įmonę? Daugeliui šis mėgėjiškas klipas sukėlė ne tik šypseną, bet ir pyktį. Ar galima naudotis kitos valstybės drama tam, kad daugiau parduotum?
Axe reklama
Axe reklama

Viskas priklauso nuo požiūrio, bet atrodo lietuvio idėja pasinaudoti įtampa Ukrainoje nėra labai originali. Pakanka pažiūrėti į savaitgalį vykusių amerikietiško futbolo „Super taurės“ varžybų metu rodytas reklamas. Viena iš labiausiai įsimintinų tapo dezodorantų gamintojos „Axe“ reklama, kurioje rasime nuorodų į Šiaurės Korėjos autoritarinį režimą, Sirijos, Vietnamo, Balkanų karinius konfliktus.

VIDEO: "Axe" reklama

O dabar ją galima palyginti su mūsų verslininko pastangomis. Internete jos buvo pavadintos net informacinio karo prieš Lietuvą dalimi. Tiesa, jei reklamos efektyvumas matuojamas jai skirto dėmesio kiekiu, lietuviui minimaliomis priemonėmis pavyko sukelti nemenką šurmulį.

VIDEO: Langų reklama

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius