-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Asmeniniais reikalais „Kėdbuso“ transportu važinėjantis vadovas prašo Kėdainių savivaldybės paramos – 30 tūkst. eurų

Savivaldybei priklausanti įmonė „Kėdbusas“ vėl nesuduria galo su galu ir prašo, kad savivaldybė papildomai dar šiemet jai skirtų 30 tūkst. eurų, nors 193 tūkst. eurų jai buvo skirti vos prieš kelis mėnesius. Pinigų trūksta keleiviams vežioti nuostolingais maršrutais, tačiau yra ir tokių šios įmonės vežiojamų „keleivių“, kuriems įmonei priklausantis transportas naudojamas kaip taksi – veža nuo durų iki durų ne tik rytais ir vakarais, bet ir per pietus. O pinigų tokiam „nuostolingam“ maršrutui padengti, matyt, nestinga, nes tarnybine mašina asmeniniais reikalais ir į darbą, ir iš darbo, o kartais ir per pietus, važinėja „Kėdbuso“ vykdomasis direktorius Vygantas Vanagas. Ir ne vienas. Kartu jis vežioja ir savo žmoną, dirbančią savivaldybėje.
Vygantas Vanagas
Vygantas Vanagas / Aurimo Šrubėno nuotr.

Yla išlindo iš maišo

Yla iš maišo išlindo prieš pat rajono Tarybos posėdį, sprendimo projektus nagrinėjant jungtiniame Kaimo reikalų ir aplinkosaugos bei Verslo ir ūkio komitetų posėdyje.

„Kėdbusui“ paprašius papildomo finansavimo iš savivaldybės, rajono Tarybos narys Rimgaudas Rimošaitis neslėpė nusivylimo, kad įmonė nevykdo savo pažadų ir nesugeba susitvarkyti su finansais.

R.Rimošaitis, stebėdamasis kasmet vis augančiu „Kėdbuso“ apetitu pinigams, pratrūko: „Tai tada klausimas V.Vanagui – ar tie iš savivaldybės prašomi pinigai nebus skirti važinėjimui su tarnybine mašina – atvežti žmonai į darbą per pietus, ryte ir vakare? Gal čia iš tų prašomų 30 tūkstančių?“

Posėdžiui pirmininkavęs naujasis Kaimo reikalų ir aplinkosaugos komiteto pirmininkas Saulius Sinickis puolė ginti V.Vanagą ir aiškinti R.Rimošaičiui, kad jis klausimų V.Vanagui neuždavinėtų. Tai R.Rimošaičio nenuramino ir jis rėžė, kad prireikus pateiks visą medžiagą apie V.Vanago asmenines keliones tarnybiniu transportu net ir su visomis datomis.

Mašina per prasta, tai ir važinėja...

Po tokio akibrokšto neišlaikė ir paties V.Vanago nervai.

„Gerbiamas Rimgaudai, prašom išeit už durų ir pažiūrėt, su kokia mašina esu atvažiavęs. Aš lygiai tiek pat važinėju su darbine mašina, kiek su savo. Kadangi ta mašina sena, genda, su ja toliau negalima išvažiuot, tai, kad čia mieste kažkur pavažiuoju – taip, aš neslepiu to.

Bet čia nėra kokios nors sąnaudos ar išlaidos, nes su savo mašina aš važiuoju toliau. Ta mašina yra suvažinėta, nėra patikima“, – nė nebandė gintis V.Vanagas ir pripažino R.Rimošaičio pateiktą faktą.

V.Vanagas gyvena Pelėdnagiuose, tad jo ir žmonos asmeninės kelionės už mokesčių mokėtojų pinigus dažniausiai ir suka šiuo maršrutu.

„Ir, beje, aš galėjau „Kėdbusui“ paimti naujesnę mašiną, bet to nepadariau, nors toks leidimas buvo“, – bandė savo mundurą skalbti V.Vanagas.

Nuo balsavimo nenusišalino

„Kėdbusui“ išlaikyti savivaldybė kasmet skiria vis didesnes sumas. Nors šiemet nuostolingiems maršrutams pinigai jau buvo pervesti, greičiausiai jų nebus pagailėta ir dar kartą.

Kad „Kėdbusas“ negautų papildomų 30 tūkst. eurų, menka tikimybė, nes, savaime suprantama, tokiu sprendimu suinteresuotas ir šioje bendrovėje dirbantis rajono Tarybos narys V.Vanagas. Jis, šį klausimą svarstant jungtiniame Kaimo reikalų ir aplinkosaugos bei Verslo ir ūkio komitetų posėdyje, net nenusišalino nuo balsavimo. Ir tai jau ne pirmas kartas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius