Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Atitikties technologijų įmonė „Ondato“ plėtrai pritraukė dar 3,6 mln. eurų

Lietuvoje įsteigta atitikties technologijų įmonė „Ondato“ plėtrai pritraukė dar 3,6 mln. eurų – šias lėšas investavo privataus kapitalo fondas „LitCapital“, kartu su ankstesnio raundo investuotojais „OTB Ventures“ ir „Startup Wise Guys“.
Eurai
Eurai / 123RF.com nuotr.

Bendra nuo „Ondato“ įkūrimo pritrauktų investicijų suma siekia 5,6 mln. eurų, o nuo šių metų sausio mėnesio bendrovė augo keturis kartus, teigiama „LitCapital“ pranešime.

Pritrauktos lėšos bus panaudojamos tolimesnei „Ondato“ plėtrai įgyvendinti ir užtikrinti įmonės augimo tęstinumą, investuojant į produkto vystymą, klientų pritraukimą, naujas rinkas.

„Ondato“ teikia pilną atitikties valdymo rinkinį, susijusį su klientų pažinimo procedūromis. Įmonės siūlomas sprendimas apima tapatumo nustatymo, tikrinimo, duomenų rinkimo ir analizės, personalizuotų ir pritaikytų pagal poreikius finansinės ataskaitų, finansinių rizikų valdymo, tikrinant asmens tapatybę tarptautinėse duomenų bazėse ar juoduosiuose sąrašuose funkcijas.

Įmonė parduoda programinę įrangą kaip paslaugą (angl. Software-as-a-Service, SaaS), daugiausia finansinėms institucijoms.

­­„Per paskutinius dešimt mėnesių augome keturgubai, smarkiai išplėtėme savo komandą ir paslaugų spektrą. Mūsų duomenimis, poreikis taikyti klientų patikrinimo ir atitikties sprendimus sparčiai auga ir gilėja. Papildoma investicija padės toliau palaikyti augimą, kuris viršijo mūsų lūkesčius. (...) Su „LitCapital“ kaip patyrusio institucinio investuotojo palaikymu, esame pasiruošę stipriai plėtrai“, – pranešime sakė „Ondato“ įkūrėjas ir vadovas Liudas Kanapienis.

„Ondato“, veiklą pradėjęs 2016 metais, savo paslaugas jau teikia daugiau nei 200 klientų daugiau nei trisdešimtyje valstybių. Tarp bendrovės klientų yra finansinių technologijų (fintech), bankininkystės, draudimo, telekomunikacijos ir kitų pramonės sektorių įmonės. Pritrauktą papildomą investiciją „Ondato“ planuoja panaudoti produkto vystymui, klientų pritraukimui, tolimesnei plėtrai Europoje bei Jungtinėse Amerikos Valstijose, bei pasiruošimui numatytam „A serijos“ finansavimo raundui 2022 metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius