Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Augo ir valstybinių institucijų reklamos biudžetai

TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2013 m. sausio-lapkričio mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje padidėjo 3,7 proc. lyginant su 2012 metų analogišku laikotarpiu. Per pirmus vienuolika 2013 m. mėnesių reklamos apimtys augo kino, radijo, interneto ir TV kanaluose.
„British Airways“ reklama
„British Airways“ reklama
Temos: 1 Reklama

„Lapkričio mėnesį pastebimai didėjo valstybės institucijų remiamų projektų viešinimas, taip pat prasidėjo kalėdiniam laikotarpiui būdingos reklamos. Daugiausiai išaugo reklamos gross biudžetai saldainių dėžutėse – 353 proc. Valstybės institucijų remiamų sveikatingumo skatinimo ir kitų projektų biudžetai padidėjo 272 proc., mažmeninės prekybos įmonių – 172 proc. Vertinant 2012 ir praėjusių metų vienuolikos mėnesių duomenis, daugiausiai gross biudžetus padidino tokie prekės ženklai, kaip prekybos tinklas JYSK – 306 proc., kredito bendrovė 4FINANCE – 126 proc. ir bankas DNB – 123 proc. “, – sakė TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

2013 m. sausio-lapkričio mėnesiais TV reklamos augimas siekė 3,9 proc. Augimui įtakos turėjo TV kanalų RTR Planeta ir REN TV, kurie pradėti matuoti nuo 2013 metų kovo ir rugsėjo mėnesių, apimtys. Be šių kanalų duomenų, TV reklamos laikas smuktelėjo 0,5 proc. Per šį laikotarpį televizijoje buvo ištransliuoti 1 mln. 284 tūkst. reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys, lyginant 2012 ir 2013 vienuolikos mėnesių duomenis, sumažėjo 9,7 proc. Laikraščiuose reklamos ploto krito 12,3 proc., žurnaluose – 4,2 proc. Iš viso laikraščiuose per praėjusius metus buvo išspausdinta 11 mln. 724 tūkst., žurnaluose – 6 mln. 63 tūkst. kv.cm. reklamos.

Radijo stotys per 2013 metų sausį-lapkritį transliavo 6 milijonus 285 tūkstančius sekundžių reklamos ir tai buvo 35,8 proc. daugiau nei per 2012-ųjų vienuolika mėnesių. Didesniam radijo apimčių augimui įtakos turėjo 2013 metų pradžioje pradėta matuoti ZIP FM radijo stotis. Lyginant radijų stočių sąrašą be ZIP FM, per 2013 ir 2012 metų sausį-lapkritį, radijo reklamos laikas išaugo 22,1 proc.

Automatinė interneto reklamos sistema Evaliant™ šiemet užfiksavo 12,1 proc. daugiau reklamos negu per 2012 metų sausio-lapkričio mėnesius. Iš viso šiemet buvo  užfiksuota 3 mln. 958 tūkst. reklamos vienetų.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant šių ir praėjusių metų duomenis, sumažėjo 18,5 proc. Šio rodiklio kritimui įtakos turėjo nuo 2013 metų pradžios nebeteikiami lauko reklamos agentūros „Audora“ reklamos apimčių duomenys. Šios agentūros reklamos plotas praėjusiais metais sudarė 18 proc. viso lauko reklamos ploto. 
  
Lauko video reklamos ekranuose per 2013 metų sausio-lapkričio mėnesius buvo transliuota 3 mln. 361 tūkst. sekundžių reklamos. Palyginus su 2012 metų analogišku laikotarpiu, lauko video reklamos apimtis sekundėmis krito 8,8 proc.

Per 2013 m. sausio-lapkričio mėn. ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuota 38 tūkst. reklaminių lipdukų. Lyginant su 2012 m., šis rodiklis krito 29,7 proc.

Vidaus TV reklamos kiekis, lyginant praėjusių ir 2012 metų pirmų vienuolikos mėnesių duomenis, sumažėjo 12,3 proc.

2013 metais sparčiai auganti kino reklama per sausio-lapkričio mėnesius augo 43,3 proc. Iš viso per šį laikotarpį buvo parodyta 274 tūkst. reklaminių klipų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius