Metinė prenumerata tik 7,99 Eur. Skaityti apie sportą - taip pat sportas.
Išbandyti
Geras turinys neatostogauja. Prenumerata vos nuo 0,50 Eur/mėn!
Išbandyti

BASF parduoda pigmentų padalinį Japonijos DIC už 1,15 mlrd. eurų

Vokietijos chemijos milžinė BASF susitarė dėl savo pigmentų padalinio pardavimo Japonijos chemijos produktų gamintojai DIC už 1,15 mlrd. eurų (1,27 mlrd. JAV dolerių).
Rankų paspaudimas
Rankų paspaudimas / „Scanpix“/„Picture-Alliance“ nuotr.

BASF pigmentų padalinyje visame pasaulyje dirba 2,6 tūkst. žmonių. Jo pardavimai pernai sudarė apie 1 mlrd. eurų.

Pasak BASF valdybos nario Markuso Kamietho, bendrovė ieškojo „savininko, kuris pigmentų gamybą laiko savo pagrindiniu strateginiu verslu. DIC siekia įgyvendinti plataus užmojo augimo planus... ir ketina ateinančiais metais toliau plėtoti šį verslą“.

Sandorį planuojama užbaigti iki 2020 metų pabaigos, pažymima bendrovių paskelbtuose pranešimuose.

1908 metais įkurta DIC visame pasaulyje turi apie 20 tūkst. darbuotojų ir veikia daugiau kaip 60 pasaulio šalių. 2018 metais bendrovės pardavimai sudarė maždaug 800 mlrd. jenų (7,5 mlrd. JAV dolerių).

Tokije įsikūrusi bendrovė yra užsibrėžusi tikslą „iki 2025 metų padidinti pardavimus iki 1 trln. jenų, arba maždaug 8 mlrd. eurų“, pareiškė DIC prezidentas ir generalinis direktorius Kaoru Ino.

„Todėl BASF pigmentų portfelis yra svarbus strateginis turtas, kuris mums padės pasiekti savo tikslus.“

BASF praėjusį mėnesį pranešė, jog pardavimai antrąjį ketvirtį smuko 4 proc. iki 15,2 mlrd. eurų, o grynasis pelnas krito 47 proc. iki 1 mlrd. eurų.

Bendrovė tuomet paaiškino, jog įvairūs prekybos ginčai, visų pirma Jungtinių Valstijų, kenkia pagrindinių jos užsakovų sektoriams, pavyzdžiui, automobilių gamybos ir žemės ūkio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Didžiausiame Bukčių miško parke Vilniuje pasivaikščioti kviečia trys nauji maršrutai
Reklama
„Huawei FreeBuds 6i“ – iki 100 eurų kainuojančios belaidės ausinės
Reklama
Vaikų vasaros atostogoms įsibėgėjant, „Telia Play“ kino rekomendacijos vaikams ir visai šeimai
Reklama
„Įspūdžiai išliko visam gyvenimui“: TV bokštas kviečia pasivaikščioti 170 metrų aukštyje