-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Bloomberg“: „Ferrero“ perka „Nestle“ konditerijos verslą JAV už 2,8 mlrd. JAV dolerių

Šveicarijos bendrovė „Nestle“ – viena didžiausių pasaulyje maisto produktų gamintojų – artėja prie susitarimo parduoti savo konditerijos verslą Jungtinėse Valstijose italų kompanijai „Ferrero“ už 2,8 mlrd. JAV dolerių, remdamasi gerai informuotu šaltiniu skelbia naujienų agentūra „Bloomberg“.
„Nestle“ logotipas
„Nestle“ logotipas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 „Nestle“

Šaltinio teigimu, kompanijos susitarimą gali pasirašyti jau sekmadienį. Pačios kompanijos tokios informacijos nekomentuoja.

Galutinį sprendimą parduoti savo amerikietiškąjį konditerijos verslą „Nestle“ priėmė gruodį. Pernai šio verslo apyvarta siekė apie 900 mln. Šveicarijos frankų (915 mln. JAV dolerių).

„Nestle“ konditerijos verslui priklauso tokie vidaus rinkoje populiarūs šokolado prekių ženklai, kaip „Butterfinger“, „BabyRuth“, „100Grand“, „SkinnyCow“, „Raisinets“, „Chunky“, „OhHenry!“ ir „SnoCaps“, vietiniai kitų konditerijos gaminių prekių ženklai, kaip „SweeTarts“, „LaffyTaffy“, „Nerds“, „FunDip“, „PixyStix“, „Gobstopper“, „BottleCaps“, „Spree“ ir „Runts“, taip pat tarptautinis šokolado prekės ženklas „Crunch“.

„Nestle“ yra trečia pagal rinkos dalį konditerijos gaminių gamintoja pasaulyje po „Mars“ ir „Mondelez“. Jungtinėse Valstijose bendrovė užima ketvirtą vietą. Čia ją dar lenkia „Hershey“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius