„Planuojame pirkti didelius kiekius dujų, tanklaiviais jos bus atplukdomos į didįjį Klaipėdos SGD terminalą, o vėliau skirstomos per antžeminę SGD paskirstymo stotį. Prioritetą teiksime SGD, kaip jūrinio kuro, tiekimui, dujomis taip pat aprūpinsime mažus SGD terminalus Hamburge, Stokholme ir kitur, o automobilių cisternomis tieksime į žemyninę dalį. Tai itin perspektyvu Latvijoje ir Lenkijoje“, – dienraščiui sakė „Bomin Linde LNG“ pardavimo ir verslo plėtros direktorius Benjaminas Janke.
Anot jo, bunkeriavimo laivas veiklą pradėtų 2017 metais, kai bus pastatyta „Klaipėdos naftos“ SGD paskirstymo stotis. Laivas talpintų 6,5 tūkst. kubų dujų.
„Bomin Linde LNG“ ir „Bomin Linde LNG“ šiemet vasarį pasirašė savitarpio supratimo memorandumą dėl SGD, kaip laivų kuro, rinkos bei infrastruktūros plėtros.
„Klaipėdos nafta“ šių metų sausį pradėjo komercinę SGD terminalo veiklą ir statys antžeminę SGD paskirstymo stotį bei teiks SGD bunkeriavimo, dujų krovos į sunkvežimius paslaugas Baltijos šalių bei Lenkijos klientams.
Hamburgo bendrovė „Bomin Linde LNG“ yra bendros įmonės „Linde ir Mabanaft“, kuri yra „Marquard & Bahls“ antrinė įmonė, dalis.