Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Carlsberg“ pagerino 2022-ųjų pelno prognozę, augant alaus pardavimams Europoje ir Azijoje

Danijos aludarė „Carlsberg“ pagerino šių metų veiklos pelno prognozę, augant jos produkcijos pardavimams Europoje ir Azijoje.
Carlsberg
Carlsberg / ZUMAPRESS.com/Scanpix

Bendrovė paskelbė, kad dabar tikisi, jog veiklos pelnas 2022-aisiais augs 7-9 proc., anksčiau planavusi jo pokytį nuo minus 5 proc. iki plius 2 procentų.

Tokį sprendimą „Carlsberg“ paaiškino tuo, kad jos padalinių veiklos pirmąjį pusmetį rezultatai „geresni nei tikėtasi, ypač dėl gerokai atsigavusios prekybos Europos rinkose ir gerų rezultatų Azijoje“.

„Tai su kaupu kompensavo augantį žaliavų ir energijos kainų augimo spaudimą“, – nurodoma pranešime.

Bendrovė taip pat pranešė, kad visose trijose Ukrainoje turimose alaus daryklose atnaujinta gamyba po sustabdymo vasario pabaigoje, prasidėjus karui, todėl į ataskaitą įtraukiami ir veiklos šioje šalyje rodikliai.

Kovo pradžioje „Carlsberg“ paskelbė, jog stabdo naujas investicijas Rusijoje ir eksportą į jos rinką, taip pat to paties, pagrindinio prekės ženklo alaus gamybą bei atsisako reklamos Rusijoje. To paties mėnesio pabaigoje bendrovė paskelbė visiškai pasitrauksianti iš Rusijos dėl karo Ukrainoje.

Pirmojo pusmečio veiklos ataskaitą „Carlsberg“ skelbs kitą savaitę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius