Dabar populiaru
Publikuota: 2019 rugpjūčio 14d. 08:46

CBS ir „Viacom“ sutarė sujungti savo pramogų imperijas

„Viacom“
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / „Viacom“

Žiniasklaidos sektoriuje bus įgyvendintas dar vienas milžiniškas sandoris: CBS ir „Viacom“ paskelbė pasiekusios susitarimą sujungti savo pramogų imperijas.

Įgyvendinus sandorį, bus vėl sujungtos bendrovės, kurios kadaise priklausė vienai verslo struktūrai, kol jos 2006 metais nesuskaidė žiniasklaidos magnatas Sumneris Redstone.

Naujosios bendrovės metinės įplaukos viršys 28 mlrd. JAV dolerių ir jai priklausys tokie prekių ženklai kaip MTV, „Comedy Central“ ir „Showtime“, taip pat „Paramount Pictures“.

Bendrovės pareiškė, jog susijungimas joms leis padidinti investicijas į aukščiausios klasės pramogas ir išplėsti savo tarptautinę aprėptį. Susijungusioji bendrovė valdys transliavimo tinklus Didžiojoje Britanijoje, Argentinoje ir Australijoje ir siūlys turinį 45 kalbomis.

„Išties džiaugiuosi, jog šios dvi puikios bendrovės susijungs ir galės pasinaudoti neįtikėtina savo bendro turto galia“, – pareiškė Shari Redstone, kuri užims naujosios bendrovės „ViacomCBS“ valdybos pirmininkės postą.

„Mano tėvas kadaise pasakė, jog „turinys yra karalius“, ir tai dabar yra kaip niekad aktualu, – pažymėjo ji. – Sukursime pasaulinės klasės žiniasklaidos organizaciją, kuri veiks įvairiose platformose ir turės puikių galimybių augti sparčiai besikeičiančiame sektoriuje.“

Pagal sandorio sąlygas apsikeitus akcijomis, dabartiniai CBS akcininkai valdys 61 proc. susijungusiosios bendrovės akcijų, o „Viacom“ akcininkams priklausys likę 39 procentai.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Interviu

Praktiški patarimai

Gerumu dalintis gera
Skanumėlis
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką