-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„co:agency“ ir „Relevant“ tiesioginės pajamos 2020 m. viršijo 1 mln. eurų

Komunikacijos įmonių grupė, kurią sudaro komunikacijos agentūra „co:agency“ ir skaitmeninės rinkodaros agentūra „Relevant“, 2020 m. uždirbo daugiau nei 1 mln. eurų tiesioginių pajamų – 25 proc. daugiau nei ankstesniais metais. Bendra įmonių apyvarta pernai siekė 3,030 mln. eurų. Grupės pajamas labiausiai augino laimėti nauji konkursai ir didėjusi skaitmeninės rinkodaros paslaugų paklausa, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Grynieji eurai
Grynieji eurai / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.
Temos: 2 Pajamos Finansai

Komunikacijos agentūros „co:agency“ (UAB „Gravitas Partners“) pagrindinis veiklos rodiklis tiesioginės pajamos (pardavimo pajamos, atskaičius trečiųjų šalių sąnaudas) 2020 m. išaugo penktadaliu – iki 814 tūkst. eurų. Tuo tarpu įmonės apyvarta siekė 2,684 mln. eurų.

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „Relevant“ (UAB „Komunikacijos amatininkai“) tiesioginės pajamos kilo dar sparčiau: pernai jos pasiekė 189 tūkst. eurų – tai 44 proc. daugiau nei prieš metus. Įmonės apyvarta padidėjo iki 345 tūkst.

„Praėję metai turėjo dvi visiškai skirtingas puses. Pirmąjį pusmetį dėl karantino ir dramatiškai pasikeitusių klientų lūkesčių teko staigiai sustabdyti bet kokius plėtros planus, vietoje to susitelkiant į pajamų išlaikymą ir verslo tvarumo užtikrinimą. Tačiau į rinką optimizmą sugrąžinusi vasara ir puikių rezultatų davęs aktyvus dalyvavimas naujuose konkursuose antrąjį pusmetį suteikė galimybę augimo prasme įjungti aukščiausią pavarą“, – sako „co:agency“ partneris Donatas Bedulskis.

2020 m. po laimėtų konkursų „co:agency“ pradėjo bendradarbiauti su „Bite“, „Camelia“, „Vilniaus vandenimis“, „Kardiolitos klinikomis“, „Moki-veži“, „Oro navigacija“, PST, „Omberg“, pratęsė partnerystes su Vilniaus miesto savivaldybe, „Coca-Cola“ ir kt.

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „Relevant“ vadovas Deividas Budginas sako, kad pernai beveik perpus išaugusias įmonės pajamas didele dalimi lėmė karantino paskatintas klientų dėmesys komunikacijai internete: „Apribotos kai kurios tradicinės rinkodaros galimybės paskatino įmones dar labiau atsigręžti į skaitmeninius kanalus ir drąsiau eksperimentuoti su jų siūlomomis galimybėmis. Todėl šalia į vartotojus nukreiptos įvaizdinės komunikacijos soc.tinkluose, verslai aktyviau išnaudojo skaitmenines verslas-verslui (B2B) galimybes, vykdė darbdavio įvaizdžio komunikaciją, mieliau išbandė naujus įrankius ir sprendimus“.

Anot jo, kai įmonės negalėjo bendrauti su tikslinėmis auditorijomis įprastais, daug kartų išbandytais būdais (pavyzdžiui, potencialiems darbuotojams prisistatyti karjeros mugėje, savo produktų integruoti į pramoginius renginius ir pan.), skaitmeninėje komunikacijoje ne tik ūgtelėjo biudžetai, bet ir atsirado daugiau kūrybiškumo.

Tarp „co:agency“ klientų – „Lidl“, „Bitė“, „Coca-Cola“, Pigu.lt, „Luminor investicijų valdymas“, HP, Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje, „Henkel“, „Newsec“, Wix.com ir kt. „Relevant“ skaitmeninės rinkodaros paslaugas teikia „Kekava“, „DPD Lietuva“, „Modus Group“, „Visma“ „Cobalt“, „Mercell“, „Penosil“, ir kt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius