Paskelbdama preliminarius finansinius rezultatus, bendrovė pažymėjo, jog praėjusių metų veiklos pelnas, neįskaitant „numatomų papildomų išlaidų, susijusių su vykstančiais vyriausybės ir teismo procesais bei priemonėmis, susijusiomis su „Mercedes-Benz“ dyzelinėmis transporto priemonėmis“, sieks 5,6 mlrd. eurų.
Tai yra gerokai mažiau nei 11,1 mlrd. eurų siekęs veiklos pelnas 2018-aisiais.
Minėtas poveikis reikštų, kad visi 2019 metų rezultatai neatitiks „uždarbio lūkesčių“, pridūrė „Daimler“.
Štutgarte įsikūrusi grupė jau anksčiau buvo perspėjusi, kad veiklos pelnas bus „žymiai mažesnis“ nei 2018 metais, nors 2019-aisiais pajamos gali „šiek tiek viršyti“ 167,4 mlrd. eurų sumą, pasiektą metais anksčiau.
Apskaičiuota, kad net neįtraukus naujų mokesčių, vilkikų padalinys patyrė 2,4 mlrd. eurų veiklos nuostolių.
Preliminarus lengvųjų automobilių padalinio veiklos pelnas sumažėjo beveik perpus – iki 3,7 mlrd. eurų, palyginti su 7,2 mld. eurų 2018 metais.
Praėjusių metų balandžio–birželio mėnesiais „Daimler“ jau buvo priversta atidėti 4,2 mlrd. eurų atidėjiniams, skirtiems automobilių atšaukimui dėl dyzelgeito skandalo.
Minėtas skandalas lėmė bendrovei lėmė pirmąjį per 10 metų nuostolingą ketvirtį.
Iki šiol Vokietijos motorinių transporto priemonių administracija KBA įpareigojo atšaukti beveik milijoną „Daimler“ transporto priemonių, tačiau automobilių gamintoja sako, kad nė viena „variklio valdymo funkcijų“, kurias pareigūnai nurodė pakoreguoti, nėra neteisėta.
Vis dėlto bendrovė rugsėjį sutiko sumokėti 870 mln. eurų baudą už tai, kad nuo 2008 metų pardavinėjo transporto priemones, kurios neatitiko įstatymų numatytų išmetamųjų teršalų normų.