Didžiają bendrovės apyvartos dalį sudarančių pieno produktų pardavimas augo 7,6 proc., o parduotų produktų kiekis didėjo net 12,5 proc. Vandens produktų pardavimas jau trečią ketvirtį iš eilės nuosekliai kilo daugiau nei dviem procentais (2,3 proc.). Produktų kūdikiams ir medicininės paskirties maisto produktų pardavimas taip pat sėkmingai augo – atitinkamai 8,5 proc. ir 9,3 proc.
Pasak bendrovės „Danone“ vadovų, stiprų pardavimo ir parduotų produktų kiekio augimą 2010 metų pradžioje lėmė kelios pernai pristatytos naujos iniciatyvos, tokios kaip atnaujinta Pieno produktų („Danone Dairy“) padalinio strategija, inovacijos medicininės paskirties maisto produktų srityje. Geriausi bendrovės rezultatai stebėti naujose kylančiose rinkose. Kompanijos pozicijos tvirtėjo ir JAV bei Rusijos pieno produktų rinkose.
Be kita ko, bendrovė, komentuodama Pieno produktų padalinio veiklą, pranešė patikslinsianti Europos maisto saugumo tarnybai (EMST) anksčiau pateiktas paraiškas dėl produktų „Activia“ bei „Actimel“ sveikatingumo teiginių. Tokia proga bendrovė nutarė pasinaudoti po to, kai EMST šią savaitę paskelbė, kad birželio 1 d. bus papildomai aiškinami naujo ES Reglamento reikalavimai paraiškoms apie sveikatingumo teiginius. Taigi „Danone“ patikslinimui atsiima dvi paraiškas, kurios turėjo būti įvertintos iki birželio 1 d.,kad galėtų jas pritaikyti prie naujai paaiškėsiančių reikalavimų ir papildyti reikiama informacija .
Pasak bendrovės atstovės ryšiams su visuomene Lietuvoje Renatos Grikšelytės, „Danone“ tikėjosi, kad paraiškos dėl „Activia“ ir „Actimel“ sveikatingumo teiginių bus įvertintos jau per artimiausias savaites. Vis dėlto, EMST paskelbus, kad birželį bus papildomai aiškinami Reglamento kriterijai, bendrovė nusprendė papildyti savo paraiškas. „ES Reglamento įgyvendinimas vis dar labai sudėtingas ir komplikuotas procesas tiek gamintojams, tiek pačiai EMST. Tai rodo ir antrą kartą organizuojamas visuotinis susitikimas su Europos bendrovėmis, ir tai, kad nuo šių metų pradžios net 170 paraiškų dėl sveikatingumo teiginių atsiėmė ir kiti maisto produktų gamintojai“, – teigia R. Grikšelytė.
Pereinamasis laikotarpis produktams, komunikacijoje naudojantiems teiginius apie produktų įtaką sveikatai, yra pratęstas iki 2010 rugsėjo mėn. Iki tol bendrovė „Danone“ savo produktų „Activia“ ir „Actimel“ komunikacijoje naudoja sveikatinimo teiginius, atitinkančius šiuo metu galiojančius Reglamento ir kitų teisės aktų reikalavimus. Gamintojo atstovė pabrėžia, kad sprendimas patikslinti paraiškas neturės jokios įtakos bendrovės gaminamai produkcijai.
Kiti bendrovės „Danone“ gaminamų pieno produktų „Danacol“ ir „Danonki“ teiginiai apie sveikatingumą jau sulaukė teigiamos EMST nuomonės.