Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Dolce & Gabbana“ savo gaminiuose nebenaudos kailio

Italijos mados namai „Dolce & Gabbana“ antradienį pranešė, kad nuo šių metų savo kolekcijose nebenaudos kailio.
Kailiniai
Kailiniai / 123rf.com nuotr.

Tai reiškia, kad mados namai prisijungia prie virtinės prabangos prekių ženklų, ieškančių humaniškesnių alternatyvų kailiui.

„Dolce & Gabbana“ siekia tvaresnės ateities, kurioje negalimas gyvūnų kailių naudojimas“, – sakoma bendrovės komunikacijos pareigūno Fedele Usai pranešime.

Visgi, siekdama išsaugoti kailių apdirbėjų įgūdžius, bendrovė „toliau bendradarbiaus su šiais amatininkais kurdama drabužius ir aksesuarus su vadinamuoju ekokailiu – tvaria dirbtinio kailio alternatyva, kurioje naudojamos perdirbtos ir perdirbamos medžiagos“.

Kažkada simbolizavusių turtą ir statusą, gyvūnų kailių populiarumas pastaraisiais metais smarkiai krito dizainerių akyse, o mados milžinės „Chanel“ ir „Gucci“ visai nustojo juos naudoti.

Dalis mados namų, pavyzdžiui, „Armani“, taip pat sustabdė angoros vilnos naudojimą dėl žiauraus elgesio auginant Angoros triušius ir pešant jų kailius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius