-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Druskininkai žada tapti išmaniausiu miestu Lietuvoje

Išmanieji telefonai pasirodė vos prieš kelis metus ir jau spėjo užkariauti pasaulį. Naujausius išmaniųjų telefonų modelius 2013-ųjų metų gale turės 1,6 mln. lietuvių. Kai kurie dideli pasaulio miestai jau turi turistams skirtas programas, veikiančias būtent išmaniuose telefonuose, kuriose tiek vietos gyventojai, tiek svečiai randa informacijos, ką tame mieste veikti, kur nueiti ir ką pamatyti.
Druskininku programele
Druskininku programele

Druskininkai tokios programos neturėjo, tačiau šiemet atsigriebs su trenksmu. Liepos mėnesį viešai prieinama taps mobili aplikacija, skirta specialiai Druskininkų kurorto verslo atstovams ir kurorto svečiams. Tai – ambicingas projektas, kuris bus kur kas naudingesnis paprastam miesto lankytojui, nei įvairūs kitų miestų mobilūs gidai – čia bus galima rasti ne tik visus Druskininkų renginius, miesto gidą, bet ir unikalią nuolaidų programą, vienijančią skirtingų sferų naudingus verslo subjektų pasiūlymus ir atostogautojų lankomas vietas. Tokios viską apimančios sistemos dar neturi nė vienas miestas Centrinėje ir Rytų Europoje.

„Bendra miesto verslininkų iniciatyva gimęs projektas padės dar labiau išpopuliarinti Druskininkus tarp jaunų bei šiuolaikiniu ritmu gyvenančių vyresnių žmonių. Paprastai būtent mobilusis telefonas kartu su pinigine būna visų turistų kišenėse, jis retai kada paleidžiamas iš rankų. Todėl siekiame visiems, kaip mes vadiname, išmaniesiems miesto svečiams viešnagę padaryti kuo sklandesnę, naudojantis būtent šia mobiliąja aplikacija. Su ja Druskininkus jie galės atrasti iš naujo,“ –  teigė UAB „App Camp“ generalinis direktorius Tomas Martūnas.

Naudojantis šia aplikacija, telefono ekrane bus galima rasti beveik visus Druskininkų verslo subjektus ir lankytinas vietas, renginių tvarkaraštį ir įvairias miesto naujienas. Programoje bus pavaizduoti visi projekto partneriai, pradedant didžiausiais, tokiais kaip „Snow Arena“ ir baigiant mažesniais, pavyzdžiui, pono Algimanto Baranausko dviračių nuomos punktais. Turistai dėl to visada ras ką nors naujo ir dar nebandyto. Nesvarbu, iš kur atvyks svečias – iš Lietuvos, Lenkijos, Baltarusijos ar Vakarų Europos, Druskininkų mobilioji aplikacija „kalbės“  keturiomis kalbomis.

„Toks didelis ir tarptautinis būsimų vartotojų ratas mus įtikino, kad šitas projektas vertas mūsų dėmesio. Patys matome, kad kiekvienas svečias turi išmanųjį telefoną, dėl to džiaugiamės proga jį pasiekti nauju ir itin efektyviu rinkodaros kanalu,“ – sakė Druskininkų vandens parko komplekso rinkodaros ir pardavimų vadovė Rugilė Goberytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius