Lietuvių rankose jis atsidūrė už Vilniaus knygų festivalio lauko reklamą.
„Mes kątik gavome savo pirmąjį „Kanų liūtų“ apdovanojimą ir antrąjį apdovanojimą iš Kanų Lietuvai. Tai – bronza, jis skirtas mūsų Vilniaus ofisui. Jį gavome už Vilniaus knygų festivalio lauko reklamą“, – savo „Facebook“ profilyje pasidžiaugė „Not Perfect | Y&R“ vadovas Paulius Senuta.
15min.lt susisiekus su P.Senuta, šis teigė, kad jaučiasi lyg per Naujuosius metus.
„Kaip Naujieji metai, visi skambina, sveikina. Ir neįtikėtina, nes tai daro iš visų pasaulio kampelių. Laimėjimo mastas jaučiasi tuo, kad staiga visas pasaulis tai žino. Nuo Čekijos iki Indonezijos atkeliauja sveikinimai“, – džiaugėsi P.Senuta.
Iš viso savo jėgas festivalyje „Kanų liūtai“ šįmet bando devynių mūsų šalies bendrovių darbai. Iš viso Kanuose šiemet dėl kūrybiškiausių darbų vardo kovoja 35765 reklamos, rinkodaros, ryšių su visuomene projektai iš 92 šalių.
Kol kas Lietuva yra gavusi vieną „Liūtą“: 2007-aisiais reklamos planavimo agentūrai „Universal Trendmark/McCann“, kūrusiai reklamos kampaniją atliekų perdirbimo įmonei EMP, atiteko sidabrinis „Liūtas“ už kūrybiškiausią žiniasklaidos panaudojimą.
Tarptautinis kūrybiškumo festivalis „Kanų liūtai“ šįmet vyksta birželio 16–22 dienomis.