Pakoreguotas pelnas padidėjo nuo 17 iki 31 cento akcijai ir viršijo prognozuotą vidutiniškai 27 centų akcijai rodiklį.
Įplaukos padidėjo 63 proc. – nuo 1,59 mlrd. iki 2,59 mlrd. JAV dolerių ir buvo didesnės nei analitikų prognozuoti vidutiniškai 2,33 mlrd. JAV dolerių.
Pasak įmonės, ketvirčio rezultatai atspindi duomenis, kurie reklamos užsakovams įrodė, kad reklama socialiniame tinkle iš tikrųjų yra veiksminga. „Coca-Cola“ palygino reklamą „Facebook“ su televizijos reklama ir padarė išvadą, kad „mes esame veiksmingiausi“.
Įmonės įplaukos iš reklamos mobiliuosiuose įtaisuose paskutinį 2013 metų ketvirtį sudarė 53 proc. visų įplaukų. Ketvirčiu anksčiau atitinkama dalis sudarė 49 proc., o 2012 metų ketvirtąjį ketvirtį – 23 procentus.
Analizės įmonės „eMarketer“ vertinimais, „Facebook“ 2013 metais kontroliavo 18 proc. 16,7 mlrd. JAV dolerių vertės pasaulio mobiliosios reklamos rinkos ir nusileido tik „Google“, kurios dalis siekė 53 procentus.
Bendri „Facebook“ reklamos pardavimai pašoko 76 proc. iki 2,34 mlrd. JAV dolerių ir sudarė daugiau kaip 90 proc. visų įplaukų.
Aktyvių „Facebook“ vartotojų skaičius iki ketvirtojo ketvirčio pabaigos padidėjo nuo 1,19 mlrd. ketvirčiu anksčiau iki 1,23 milijardo. Gruodį socialiniu tinklu kasdien naudojosi 757 mln. žmonių, 49 proc. daugiau negu tuo pat mėnesiu metais anksčiau.