Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Galaxy Note 7“ nesėkmė gali nurėžti 5 mlrd. dolerių „Samsung“ pelno

Apdegęs „Samsung Galaxy Note 7“ telefonas
Scanpix nuotr. / Apdegęs „Samsung Galaxy Note 7“ telefonas
Šaltinis: BNS
0
A A

Pietų Korėjos elektronikos gamintoja „Samsung Electronics“, antradienį paskelbusi apie visišką išmaniųjų telefonų „Galaxy Note 7“ gamybos nutraukimą, per artimiausius du ketvirčius dėl to numato negauti maždaug 3 mlrd. JAV dolerių pelno.

Penktadienį įmonė pranešė, kad jos veiklos pelnas šį ketvirtį bus maždaug 2,5 trln. vonų (2,2 mlrd. JAV dolerių) mažesnis, negu tikėtasi anksčiau, o 2017 metų pirmąjį ketvirtį – maždaug 1 trln. vonų (0,8 mlrd. JAV dolerių) mažesnis.

Tiesioginės išlaidos telefonų keitimui arba išpirkimui sudarys 2,3 mlrd. JAV dolerių.

Kiek anksčiau „Samsung“ veiklos pelno liepos – rugsėjo mėnesiais prognozė buvo sumažinta nuo 7,8 trln. vonų (2,3 mlrd. JAV dolerių) iki 5,2 trln. vonų.

Taigi dėl „Galaxy Note 7“ nesėkmės įmonė iš viso negaus daugiau kaip 5 mlrd. JAV dolerių pelno, o tai, JAV verslo dienraščio „The Wall Street Journal“ skaičiavimais, atitinka maždaug pusę pelno, kurį „Samsung“ uždirbo 2015 metais.

Išmanųjį telefoną „Galaxy Note 7“ „Samsung Electronics“ pristatė rugpjūtį, o prekyboje Pietų Korėjoje jis pasirodė rugpjūčio 19 dieną. Tuomet buvo tikėtasi, kad šis modelis taps pagrindiniu „iPhone 7“ konkurentu.

Tačiau rugsėjo pradžioje įmonė dėl pranešimų apie užsidegusius „Galaxy Note 7“ buvo priversta atšaukti 2,5 mln. jau parduotų šio modelio vienetų.

Įmonė tuomet pareiškė, kad šie telefonai bus pakeisti naujais, kuriuose, kaip buvo manyta, baterijų defektas buvo pašalintas. Tačiau paaiškėjus, kad užsidega ir naujieji įtaisai, „Samsung“ buvo priversta sustabdyti šių išmaniųjų telefonų gamybą ir prekybą.

Tiesioginės išlaidos telefonų keitimui arba išpirkimui sudarys 2,3 mlrd. JAV dolerių.

Tuo tarpu kai kurie ekspertai sako, kad „Galaxy Note 7“ nesėkmė įmonei galiausiai gali atsieiti 10–20 mlrd. JAV dolerių ir nemaža šių nuostolių dalis bus susijusi su žala prekės ženklo reputacijai, kurią yra kur kas sunkiau įvertinti.

„Ir į šią sumą neįskaičiuotos milžiniškos išlaidos rinkodaros kampanijoms, kurių įmonei teks imtis, kad ji galėtų susigrąžinti vartotojų ir mobiliojo ryšio operatorių pasitikėjimą, – sako „HMC Investment Securities“ analitikas Gregas Rohas. – Kad galėtų atsigauti, įmonė turės išleisti daug pinigų ir jos laukia daug darbų.“

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką