Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Geronomika: „Akropoliuose“ 2009 m. apsilankė 41,8 mln. žmonių

Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių prekybos bei pramogų sostinėse „Akropolis“ 2009 metais pirko ir pramogavo 41,8 mln. svečių. Bendras „Akropolių“ lankytojų skaičius, lyginant su 2008 m., išaugo 3,4 proc. 2008 m. „Akropoliuose“ apsilankė 40,4 mln. žmonių.
Nuolaidų naktis „Jamam“ tą pačią naktį vyks ne tik Kauno, bet ir Klaipėdos, Vilniaus bei Šiaulių „Akropoliuose“.
„Akropoliuose“ 2009 m. apsilankė 41,8 mln. žmonių. / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.
Temos: 1 „Geronomika“

„Svarbiausias bendrovei įvykis 2009 m. buvo Šiaulių „Akropolio“ atidarymas. Didžiausias regione prekybos ir pramogų centras per trumpą laiką tapo labai populiarus ir tai leido net ir sudėtingiausiais šalies ekonomikai metais padidinti bendrą „Akropolių“ lankytojų skaičių“, – sako bendrovės „Akropolis LT“, valdančios Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“ Nuomos skyriaus vadovė Renata Jakubčionienė.

Pasak, bendrovės atstovės, išlaikyti ir padidinti bendrą „Akropolių“ lankytojų srautą padėjo ir tai, kad, nepaisant krizės, „Akropoliuose“ parduotuvėms, paslaugų ir laisvalaikio pramogų tiekėjams buvo išnuomoti visi plotai, teigiama pranešime spaudai.

„Kartu su operatoriais šiuo sudėtingu verslui laikotarpiu ieškojome priimtinų sprendimų, tad galime pasidžiaugti, jog „Akropoliuose“ pernai nebuvo tuščių prekybos plotų ar plakatais užklijuotų langų. Vilniaus ir Klaipėdos prekybos ir pramogų sostinėse pernai pradėjo veikti daugiau nei 40 naujų parduotuvių, o dar dešimtys operatorių atnaujino interjerus. „Akropoliuose“ taip pat 2009 m. įvyko dvi „Jamam“ nuolaidų akcijos, kurios sulaukė itin didelio pirkėjų susidomėjimo“, – sako R.Jakubčionienė.

Pasak įmonės „Resolution Property Management“, valdančios Kauno „Akropolį“, mažmeninio turto valdymo departamento vadovės Daivos Žvinytės, Kauno „Akropolio“ lankytojams pernai buvo pasiūlyta unikalių projektų programa. „Praėjusiais metais Kauno Akropolyje buvo pasiekti net 4 pasaulio rekordai, vyko šokių festivaliai, gyvo garso koncertai, pastatyti rūmai iš tikro ledo, kalėdinės eglės iš putojančio vyno butelių bei iš knygų, pradėtas leisti stiliaus žurnalas“, – sako D.Žvinytė.

„Akropolius“ valdančių įmonių atstovų teigimu, itin svarbu buvo ir tai, kad į prekybos ir pramogų sostines pernai pavyko pritraukti naujų populiarių prekės ženklų. Šiais metais „Akropolių“ lankytojų taip pat laukia naujienos.

 

 

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius