Dabar populiaru
Publikuota: 2009 liepos 16d. 10:15

Geronomika: „Biuro pasaulio“ pardavimai ėmė augti

Pavadinimas
Pavadinimas

Beveik metus, nuo pernai rugpjūčio, fiksavusi mažėjančius pardavimus raštinės ir biuro reikmenų pardavimo UAB „Biuro pasaulis“ pirmą pusmetį baigė optimistiškai. Šią gegužę ir birželį, palyginti su praėjusių metų atitinkamais mėnesiais, pardavimai vėl ėmė augti.

Artūras Tuminas, „Biuro pasaulio“ generalinis direktorius, skaičiuoja, kad metų pradžioje iki trečdalio smukusius kanceliarinių ir raštinės prekių pardavimus gegužę pavyko padidinti 10 procentų, o birželį 22 procentais palyginus su pernykščiais. Nors šių metų pirmąjį pusmetį, palyginus su pernai tuo pačiu laikotarpiu, apyvarta sumažėjo 11 procentų, liepos pradžia taip pat nuteikia optimistiškai.

„Po beveik metų trečias mėnuo iš eilės fiksuojame rinkos atsigavimo požymius: bendrovės daugiau perka popieriaus, ypač kokybiškesnio, segtuvų, originalių dažomųjų miltelių įrangai, rašymo priemonių, kitų „pirmojo būtinumo“ raštinės ir kanceliarijos reikmenų, – išplatintame pranešime cituojamas „Biuro pasaulio“ vadovas. – Matome ir kitas tendencijas –kruopščiau ir atidžiau vertinamas kainos ir kokybės santykis, todėl šoktelėjo mūsų aljanso prekės ženklo „Nordic Office“ gaminių paklausa, kurie yra pigesni nei žinomų gamintojų, mažiau įsigyjama ilgo naudojimo priemonių, pvz., skylamušių.“

Pasak A.Tumino, šiais metais aprūpinti biurą raštinės reikmenimis kainuoja dešimtadaliu pigiau: pagrindinės kanceliarinės ir raštinės prekės pigo 7-10 procentų. Be to, vis daugiau įmonių ima naudotis išankstiniu mokėjimu – taip gaunamos dar didesnės nuolaidos raštinės prekėms.

Rinkos atsigavimą, pasak „Biuro pasaulio“ vadovo, liudija ir dažnėjantys užsakymai verslo dovanoms: akivaizdu, kad rudenį ir prieš Naujuosius metus bus stengiamasi nustebinti verslo partnerius. Nors šioms dovanoms skiriama suma vidutiniškai sumažėjo apie ketvirtadalį, bet vis dažniau jas įsigyja ir vidutinės, ir nedidelės įmonės. Tam jos investuoja apie 4–5 tūkst. Lt.

A.Tuminas pažymi, kad pardavimus augina ir nauja veikla. Šiemet „Biuro pasaulis“ atidarė buitinės technikos, elektronikos ir kompiuterijos įrangos interneto parduotuvę elektromedia.lt. Bendram projektui buvo sujungta dešimtis buitinės technikos pardavėjų, prekės sudėtos į virtualias lentynas – tai gerokai pigiau nei prekiauti realioje parduotuvėje, o asortimentas plečiamas iki begalybės. Dabar parduotuvėje elektromedia.lt – daugiau kaip 60 tūkst. pavadinimų prekių, kurios jau yra pardavėjų sandėliuose. Populiariausiais pirkiniais tapo kokybiškesni televizoriai, filmavimo kameros, fotoaparatai, kompiuteriai, nors kuriant nebuvo tikimasi, kad vyraus buitinės technikos pardavimai.

2009 m. pirmąjį pusmetį „Biuro pasaulio“ apyvarta buvo 4,8 mln. Lt, o 2008 m. šį laikotarpį – 5,4 mln. Lt. Per visus 2008 m. apyvarta sudarė 11,3 mln. Lt, 2007 m. – 10,8 mln. Lt, 2006 m. – 8,8 mln. Lt, 2005 m. – 6,6 mln. Lt.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Žiemos olimpinės žaidynės

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką