„IDS/BORJOMI BEVERAGES“ antrinė įmonė „IDS/BORJOMI EUROPE” yra atsakinga už eksportą Europoje. “Lietuva buvo pasirinkta dėl labai gerų politinių bei ekonominių ryšių. Be to, logistikos prasme Lietuva yra geriausia vieta ir importui, ir eksportui”, – sako Zaza Kikvadzė, „BORJOMI/IDS“ generalinis direktorius. Jo teigimu, Lietuva yra didžiausia kompanijos eksporto rinka Europoje. Naujoji atstovybė taip pat planuoja pradėti vykdyti veiklą Vidurio bei Šiaurės Europos (Skandinavijos) šalyse. Šiemet į „IDS/BORJOMI EUROPE” atstovybės veiklą ketinama investuoti apie 1 mln. Lt, o šiai plečiantis didės ir investicijos.
Mineralinis vanduo „Borjomi“ yra ypač populiarus tarp estų, latvių bei lietuvių. Šis populiarumas išaugo 2006 m. šį mineralinį vandenį uždraudus Rusijoje. „Mes jaučiame didžiulę paramą iš Baltijos šalių gyventojų. Iškart po uždraudimo, mūsų pardavimai šiose šalyse išaugo dvigubai“, – pasakoja Z.Kikvadzė.
2008 m. Baltijos šalių rinkose kompanija pardavė 10 milijonų „Borjomi“ butelių. Iš jų 4 milijonai parduoti Lietuvoje, o likę 6 mln. – Estijoje bei Latvijoje. „Dėl visuotinės finansų krizės, šiais metais mes planuojame išlaikyti tokias pat pardavimo apimtis kaip ir praėjusiais metais. Apie 4 mln. butelių mineralinio vandens planuojame parduoti Lietuvoje,” – prognozuoja „BORJOMI/IDS“ generalinis direktorius. Kartu jis priduria, jog Lietuva pirmauja ir visoje Baltijos išpilstyto vandens rinkoje. Praėjusių metų duomenimis, Lietuvoje parduodama 51 proc. visos produkcijos, Latvijoje – 32 proc., o Estijoje – 17 proc.
Naujosios atstovybės „IDS/BORJOMI EUROPE“ generaliniu direktoriumi paskirtas Irakli Bokuchava. Atstovybė yra atsakinga už importą, paskirstymą bei „Borjomi“ marketingą Europoje. Bendrovė ieškos profesionalių pardavimo vadybininkų, marketingo specialistų bei įsigis pervežimų, logistikos, sandėliavimo, komunikacijos, teisines paslaugas.
Z.Kikvadzė pažymi, kad naujai atidarytas ofisas Lietuvoje padės užtikrinti, kad „Borjomi“ produktai būtų prieinami visiems klientams jiems patogiose pardavimo vietose, be to, bus galimybė išsamiau paaiškinti „Borjomi“ produktų privalumus. „Pirmaisiais veiklos metais pagrindinis mūsų tikslas bus priartėti prie klientų ir kuo efektyviau atitikti jų lūkesčius. Turėdami tiesioginį kontaktą, galėsime lengviau suprasti jų poreikius bei kuo efektyviau ir laiku juos patenkinti“, – teigia Z.Kikvadzė.