Iš nuosavo kapitalo bei franšizinių restoranų susidedanti „Čili“ grupė per 2008 metus pasiekė 201,2 mln. litų konsoliduotą apyvartą. Grupės pardavimas, palyginti su 2007-aisiais, padidėjo 18,5 procento.
Pasak „Čili Holdings“ generalinio direktoriaus Dainiaus Kalinos, apyvartos augimą lėmė stabili tinklo plėtra Lietuvoje bei sėkmingas startas naujose tarptautinėse rinkose.
„2008-aisiais buvo atidaryti 3 nauji restoranai Lietuvoje bei vienas Latvijoje. Sėkmingai įžengėme į Rusijos rinką – šioje šalyje atidarėme 2 naujus restoranus“, – sakė „Čili Holdings“ vadovas.
Išaugusį pardavimą net ir įsibėgėjančios recesijos laikotarpiu garantavo ne tik planinga plėtra, bet ir sėkmingai įgyvendinta įmonių restruktūrizacija, nerentabilių padalinių atsisakymas bei ypatingas dėmesys klientų poreikiams.
„2008-aisiais visiškai atnaujinome restoranų „Čili kaimas“ meniu, gerokai patobulintas ir „Čili picos“ patiekalų asortimentas. Atnaujinimai buvo atlikti po specialių tyrimų, kuriais siekėme išsiaiškinti, ko pageidauja svečiai, o šias mūsų pastangas pastarieji puikiai įvertino“, – pasakojo D.Kalina.
Pasak „Čili Holdings“ vadovo, įtakos turėjo ir naujoji lojalumo programa „Draugai“, kuri ištikimiems klientams ne tik suteikia nuolaidų maistui, bet ir leidžia rinktis įvairias „Čili“ partnerių siūlomas pramogas nemokamai.
Panašios strategijos įmonių grupė laikysis ir 2009-aisiais. Planuojama toliau tobulinti visų restoranų meniu, tobulinti lojalumo programą bei tęsti plėtrą tiek Lietuvoje, tiek tarptautinėje rinkoje.
„Čili Holdings“ valdomas restoranų ir kavinių tinklas vienija 81 viešojo maitinimo vietą „Čili pica“, „Čili kaimas“, „Čili Kinija“, „Čili bistro“ bei „Čili kava“ Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Ukrainoje bei Rusijoje.