„Siekiame savo svečiams suteikti kuo palankesnes sąlygas valgyti mūsų restoranuose. Vedėme derybas su tiekėjais, kurie sutiko padaryti tiekimo nuolaidų. Peržiūrėjome ir savo galimybes, dar optimizavome kaštus – visa tai leido mums išlaikyti esamas, pavasarį jau sumažintas, kainas. Manome, kad, Lietuvoje kritiškai mažėjant vartojimui, šis mūsų žingsnis turės nemenkos įtakos tiek klientų pasirinkimui, tiek ir bendram maitinimo kainų lygiui“, – išplatintame pranešime cituojamas „Čili holdings“ generalinis direktorius Dainius Kalina.
Pasak jo, „Čili“ įvertino situaciją, kad didėjant PVM mokesčiui masiškai pakils visų produktų ir paslaugų kainos. 81 maitinimo įstaigą valdantis, Lietuvos restoranų tinklas ėmėsi atsakomybės neperkelti didėjančių kainų naštos ant klientų pečių ir neskatinti kainų didėjimo proceso.
„Mūsų veiklos rezultatai liudija, kad žmonės noriai lanko kavines ir restoranus, tik čia išleidžia mažiau pinigų. Mūsų raginimai šalies Vyriausybei atkreipti dėmesį į kritišką viešojo maitinimo sektoriaus padėtį liko neišgirsti. Matome, kad Lietuvos gyventojų perkamoji galia vis labiau menksta, todėl mes ėmėmės atsakomybės neprisidėti prie šių procesų. Tą darome ir savo pelno sąskaita, ir tardamiesi su tiekėjais, kurie šiandien taip pat dar rado galimybių paremti šią mūsų nuostatą“, – sakė D. Kalina.
„Čili holdings“ vadovo teigimu, „Čili“ restoranų tinklas ne tik nekelia pavasarį nuleistų kainų, tačiau dar atskiromis akcijomis bei specialiais pasiūlymais stengiasi jas sumažinti.