Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Geronomika: Lietuvos pramogų rinka atsigauna

Bilietų platinimo bendrovės „Tiketa“ pardavimai rodo, kad pavasarį ir vasarą sąstingį išgyvenusi Lietuvos pramogų rinka atsigauna. Rugsėjo mėnesį bendrovė išplatino 63 proc. daugiau bilietų nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. Praėjusį mėnesį „Tiketa“ pardavė 43,9 tūkst. bilietų, 2008-ųjų rugsėjį – 26,9 tūkst. bilietų.
Pavadinimas
Lietuvos pramogų rinka atsigauna.

„Bilietų pardavimo rezultatai leidžia teigti, kad sunkiausias dienas pavasarį ir vasaros pradžioje išgyvenusi pramogų rinka, stabilizavosi“, – sakė „Tiketos“ vadovas Vidmantas Šiugždinis.

Per pirmuosius devynis šių metų mėnesius „Tiketos“ aptarnaujamų renginių kiekis išaugo 62 procentais, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2008 metais. Iki rugsėjo bendrovė iš viso išplatino 325 tūkst. bilietų į 1855 renginius, teigiama pranešime spaudai.

Nors 2009–ųjų pradžioje nuo 5 iki 19 proc., o rugsėjo 1 d. – iki 21 proc. buvo padidintas PVM bilietams į renginius, vidutinė „Tiketos“ parduoto bilieto kaina šiemet buvo 48 litai – 22 proc. mažesnė nei pernai tuo pačiu laikotarpiu, kuomet sudarė 61,5 lito. „Tai rodo, kad lankytojų siekiantys pritraukti renginių organizatoriai finansinę naštą dėl PVM augimo prisiėmė ant savo pečių“, – sakė V. Šiugždinis.

Daugiausia bilietų šiemet „Tiketa“ išplatino į James Blunt ir Enrique Iglesias koncertus, Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės kovas su Ispanija ir Rusija, LKL finalo rungtynes tarp „Lietuvos ryto“ ir „Žalgirio“, ledo šou „Disney On Ice“, fejerverkų festivalį „Vilniaus fejerija“, Lotynų Amerikos šokių čempionatą.

„Vasarą, renginių rinkos sąstingio metu, įvairiuose Lietuvos miestuose populiariausi išliko kultūros renginiai, teatro spektakliai, festivaliai. Nuo kultūros nedaug atsiliko sporto renginiai, ypač – krepšinio varžybos“, – teigė V. Šiugždinis.

Šią vasarą „Tiketa“ padėjo užpildyti sales į daugelį po „Druskininkų teatro festivalio“ vėliava vykusių koncertų, kuriuos rugpjūčio mėnesį surengė „Skamp“, „Inculto“, Sasha Song, Arina su „Veto Bank“, „Rebelheart“.

Lankytojų nestokojo ir ant Kuršių marių bangų Klaipėdoje vykęs festivalis „Muzikuojantis keltas“. Visi bilietai buvo išplatinti į Marijono Mikutavičiaus, Egidijaus Sipavičiaus, „Rondo“ koncertus „Muzikuojančiame kelte“.

Šiemet „Tiketa“ pradėjo bilietų platinimo sistemos atnaujinimą, kurios I etapas – jau baigtas. Bendrovė supaprastino ir pagreitino bilietų įsigijimo procedūrą kasose. Naujojoje programoje renginių salės ir informacija pateikiama pirkėjams ir kasininkams vizualiai patraukliau ir paprasčiau. „Tiketos“ sistema kasose parenka lankytojams geriausias laisvas vietas renginių salėse, pirkėjams suteikta galimybė ekrane matyti visas galimas bilietų nuolaidas ir pasirinkti patraukliausią.

„Tiketa“ priklauso grupei „SEVEN entertainment”, vienijančiai įvairiose pramogų srityse pirmaujančias Lietuvos bendroves, užsiimančias arenų, vandens parkų, šeimos pramogų centrų valdymu, renginių organizavimu ir bilietų platinimu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius