„Omnitel“ taip pat pasiekė planuotus pelningumo rodiklius. „Omnitel“ EBITDA (pelno, neatskaičiavus palūkanų, pelno mokesčio, nusidėvėjimo ir amortizacijos) marža per 2009 metų trečiąjį ketvirtį dar pakilo iki 33,8 proc. „Omnitel“ EBITDA marža per devynis 2009 mėnesius buvo 33,2 proc.
„Aštrios konkurencijos sąlygomis vartotojams svarbu ne tik jų poreikį atitinkančios paslaugos, mokėjimo planai bei pažangus klientų aptarnavimas, bet ir neabejotina „Omnitel“ ryšio kokybė“, – pabrėžė „Omnitel“ prezidentas Antanas Zabulis.
Pasak A.Zabulio, „Omnitel“ teikia savo klientams kokybišką ryšį, turėdama daugiau antros ir trečios kartos ryšio bazinių stočių nei kiti du operatoriai kartu sudėjus. Patikimo ryšio reikšmę patvirtina anksčiau į kitus tinklus išėję ir į „Omnitel“ grįžtantys verslo klientai.
Iš viso 2009 m. trečiojo ketvirčio pabaigoje „Omnitel“ turėjo 1 mln. 980 tūkst. vartotojų.
Kaip ir ankstesniais šių metų ketvirčiais, gautas mažesnes pajamas pirmiausia lėmė mažesni, palyginti su praėjusiais metais, įrangos, ypač nešiojamųjų kompiuterių, pardavimai, taip pat stipriai sumažėjusios pajamos iš tarptinklinio ryšio, dėl Europos Komisijos reguliavimo sumažėjus tarptinklinio ryšio tarifams Europos Sąjungos šalyse.