Investicijoms į abi naująsias parduotuves įmonė skirs daugiau nei 1 mln. litų, rašo „Verslo žinios“.
„Mūsų strateginis tikslas yra sustiprinti „Puma“ prekių ženklo pozicijas Lietuvoje ir sparčiai didinti užimamą rinkos dalį. Šio tikslo kryptingai siekiame nepaisydami šalies ekonomikos recesijos“, – sakė tarptautinės įmonės „Puma“ atstovybės šalyje „Puma Lietuva“ vadovas Šarūnas Kulvietis.
Lietuvoje jau veikia 4 firminės „Puma“ parduotuvės – po vieną Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Šį mėnesį bus atidarytos dar dvi.
Rugpjūčio 13 dieną sostinėje duris atvers pirmoji Baltijos šalyse oficiali „Puma“ išparduotuvė. Ji įsikurs išparduotuvių prekybos centre „Parkas“ ir prekiaus išskirtinai tik šio prekių ženklo sporto ir laisvalaikio avalyne, drabužiais bei aksesuarais.
Anot Š.Kulviečio, „Puma“ išparduotuvės atidarymas šiemet buvo suplanuotas dar gerais laikais, tačiau dabartinė rinkos padėtis ypač palanki jos startui – pirkėjai ėmė labiau orientuotis į pigesnes prekes.
Netrukus numatomas ir prestižinės firminės „Puma“ parduotuvės atidarymas prekybos centre „Ozas“. Tai bus didžiausia koncepcinė „Puma“ parduotuvė Baltijos šalyse. Joje bus prekiaujama naujausiomis „Puma“ prekėmis, skirtomis vidutines ir aukštesnes pajamas gaunantiems pirkėjams.
Pasak „Puma Lietuva“ vadovo, sunkmečiu numatyta toliau sparčiai plėstis.