-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Geronomika: R.Veličkienės mylimo verslo sunkmetis nepalietė

Kitą savaitgalį sueis lygiai treji metai, kai verslininkė Rasa Veličkienė Vilniuje savo klientams atvėrė stiliaus studijos duris.
R.Veličkienė tikisi išlikti versle. Moters teigimu, mylima veikla niekuomet nestovi vietoje.
R.Veličkienė tikisi išlikti versle. Moters teigimu, mylima veikla niekuomet nestovi vietoje. / „Scanpix“ nuotr.

Naujienų portalas 15min.lt susisiekė su žinoma moterimi ir pasiteiravo, kaip jai sekasi vystyti verslą, praėjus trejiems metams po salono atidarymo bei kokiomis nuotaikomis gyvena sunkmečiu. R.Veličkienė nusiteikusi puikiai ir mano, kad krizei nei jos pačios, nei verslo palaužti nepavyks.

Sukakties nesureikšmina

„Sukaktį minėsime, tačiau labai simboliškai. Šis verslas nėra didelis ir labai pelningas, todėl didelių išlaidų tokiai šventei neskiriame“, – kalbėjo žinoma verslininkė.Mano gyvenime yra labai daug pavyzdžių, kai klientės tapo mano draugėmis, o draugės - klientėmis, - džiaugiasi Rasa.

Rasa sako, kad stiliaus studija jai yra ne tik verslas, bet ir hobis. „Savo darbą labai myliu, myliu ir savo klientus. Jaučiuosi daranti tai, kas man patinka. Kai darai būtent tai, ką daryti tau patinka, be ko negali gyventi, viskas sekasi puikiai“, – isitikinusi R.Veličkienė.

Vilioja SMS

Prieš keletą dienų Rasos klientai bei draugai gavo SMS pakvietimą apsilankyti stiliaus studijoje. Pasiteiravome, ar tai – būdas pritraukti daugiau klientų sunkmečiu? Moteris patikino, kad situacija jos versle kol kas yra pakenčiama.

„Visą laiką panašiai darydavome. Su visais klientais bendraujame šiltai ir artimai. Kadangi tai stiliaus studija, specifinė verslo sritis, kiekvienam klientui stengiuosi ir pati asmeniškai skirti dėmesio“, – pasakojo Rasa.

Moters tegimu, kuo labiau pažįsti klientą, tuo geriau supranti jo poreikius. „Mano gyvenime yra labai daug pavyzdžių, kai klientės tapo mano draugėmis, o draugės – klientėmis“, – džiaugiasi verslininkė.

Klientai – kaip draugai

Paklausta, kas pasikeitė jos versle nuo to laiko, kai salonas buvo atidarytas, moteris atskleidė, kad didžiausias ir bene sudėtingiausias uždavinys jai buvo apyvartą padidinti bent 3 kartus.

„Išaugome, įgijome naujų klientų. Be to, išliko ir daug senųjų. Džiugina, kad jie nuo manęs niekur nepabėgo. Komanda išliko praktiškai tokia pati. Išaugo pajėgumas, darbo našumas ir kokybė. Bėgant laikui juk viską išmanai vis geriau“, – apie įmonės progresą pasakojo Rasa ir išreiškė nuomonę, kad tobulėjimui nėra ribų. „Praėjus dar trims metams turbūt sakysiu, kad vėl išmokau kažko naujo. Kuriame modelius, konsultuojame klientus. Dažnai klientai tiesiog paskambina man ir eidami į parduotuvę pirkti rūbų ar avalynės, teiraujasi patarimo, kaip viską suderinti“, – kalbėjo verslininkė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius