Naujienų portalas 15min.lt susisiekė su žinoma moterimi ir pasiteiravo, kaip jai sekasi vystyti verslą, praėjus trejiems metams po salono atidarymo bei kokiomis nuotaikomis gyvena sunkmečiu. R.Veličkienė nusiteikusi puikiai ir mano, kad krizei nei jos pačios, nei verslo palaužti nepavyks.
Sukakties nesureikšmina
„Sukaktį minėsime, tačiau labai simboliškai. Šis verslas nėra didelis ir labai pelningas, todėl didelių išlaidų tokiai šventei neskiriame“, – kalbėjo žinoma verslininkė.Mano gyvenime yra labai daug pavyzdžių, kai klientės tapo mano draugėmis, o draugės - klientėmis, - džiaugiasi Rasa.
Rasa sako, kad stiliaus studija jai yra ne tik verslas, bet ir hobis. „Savo darbą labai myliu, myliu ir savo klientus. Jaučiuosi daranti tai, kas man patinka. Kai darai būtent tai, ką daryti tau patinka, be ko negali gyventi, viskas sekasi puikiai“, – isitikinusi R.Veličkienė.
Vilioja SMS
Prieš keletą dienų Rasos klientai bei draugai gavo SMS pakvietimą apsilankyti stiliaus studijoje. Pasiteiravome, ar tai – būdas pritraukti daugiau klientų sunkmečiu? Moteris patikino, kad situacija jos versle kol kas yra pakenčiama.
„Visą laiką panašiai darydavome. Su visais klientais bendraujame šiltai ir artimai. Kadangi tai stiliaus studija, specifinė verslo sritis, kiekvienam klientui stengiuosi ir pati asmeniškai skirti dėmesio“, – pasakojo Rasa.
Moters tegimu, kuo labiau pažįsti klientą, tuo geriau supranti jo poreikius. „Mano gyvenime yra labai daug pavyzdžių, kai klientės tapo mano draugėmis, o draugės – klientėmis“, – džiaugiasi verslininkė.
Klientai – kaip draugai
Paklausta, kas pasikeitė jos versle nuo to laiko, kai salonas buvo atidarytas, moteris atskleidė, kad didžiausias ir bene sudėtingiausias uždavinys jai buvo apyvartą padidinti bent 3 kartus.
„Išaugome, įgijome naujų klientų. Be to, išliko ir daug senųjų. Džiugina, kad jie nuo manęs niekur nepabėgo. Komanda išliko praktiškai tokia pati. Išaugo pajėgumas, darbo našumas ir kokybė. Bėgant laikui juk viską išmanai vis geriau“, – apie įmonės progresą pasakojo Rasa ir išreiškė nuomonę, kad tobulėjimui nėra ribų. „Praėjus dar trims metams turbūt sakysiu, kad vėl išmokau kažko naujo. Kuriame modelius, konsultuojame klientus. Dažnai klientai tiesiog paskambina man ir eidami į parduotuvę pirkti rūbų ar avalynės, teiraujasi patarimo, kaip viską suderinti“, – kalbėjo verslininkė.