Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Geronomika: „Rimi Lietuva“ atidaro pirmąjį savo prekybos centrą Kaišiadoryse

Bendrovė „Rimi Lietuva“ tęsia savo tinklo plėtrą ir atidaro naują „Rimi“ („Supermarket“) prekybos centrą Kaišiadoryse. Tai pirmoji „Rimi“ parduotuvė šiame vidurio Lietuvos mieste. Jos plotas užims 750 kvadratinių metrų. Prekybos centre dirbs 25 žmonės.
Rimi
Rimi / Alvydo Opulskio / 15min nuotr.

„Rimi Lietuva“ generalinio direktoriaus Tony Holmberg teigimu, plėsdama standartinių „Rimi“ („Supermarket“) prekybos centrų tinklą, bendrovė pastebėjo, jog vis daugiau pirkėjų mieliau renkasi mažesnes parduotuves. „Pakitusias vartotojų preferencijas greičiausiai lėmė besikeičiančios ekonominės sąlygos. Žmonės atidžiau taupo – atsisako daugelio nebūtinų prekių ir, prieš ką nors įsigydami, apgalvoja prekės reikalingumą. Tam jiems užtenka mažesnio prekybos centro, kuriame yra siauresnis, tačiau pakankamas kasdienių prekių pasirinkimas“, – sako T. Holmberg.

„Rimi Lietuva“ vadovo teigimu, sulėtėjusi ekonomika galėjo turėti ir psichologinės įtakos pirkėjų pasirinkimams.

Pasak T. Holmberg, atidarant naująjį centrą išryškėjo pokyčiai regioninėje darbo rinkoje, kuriuos lėmė pasikeitusi ekonominė situacija. „Paskelbę apie darbuotojų atranką, gavome daugiau kaip 500 gyvenimo aprašymų, tai yra 20 kandidatų į vieną vietą. Anksčiau atidarydami analogišką prekybos centrą sulaukdavome keliasdešimt kartų mažiau paraiškų, o kartais į naujų centrų atidarymą mums netgi tekdavo skolintis darbuotojus iš kitų tinklo parduotuvių“, – teigia T. Holmberg.

„Rimi Lietuva“ vadovo teigimu, sulėtėjusi ekonomika galėjo turėti ir psichologinės įtakos pirkėjų pasirinkimams. „Lankydamiesi prekybos centre, kuriame siūloma mažiau prekių, klientai sąmoningai apriboja savo galimybes rinktis ir taip gali griežčiau kontroliuoti kasdienėms prekėms išleidžiamų pinigų srautus“, – pastebi T. Holmberg.

Remiantis „Rimi Lietuva“ duomenimis, „Rimi“ („Supermarket“) parduotuvėse pirkėjų skaičius nuosekliai auga. Vis didesnę pirkėjo krepšelio dalį sudaro prekės, kurioms taikoma nuolaida. „Šiuo metu kas savaitę leidžiame informacinius leidinius apie specialius pasiūlymus maisto ir buitinėms prekėms įsigyti ir matome, kad mūsų strategija pasiteisina. Pirkėjai vis dažniau siekia įsigyti prekių specialiomis kainomis ateičiai“, – sako T. Holmberg.

Atsižvelgdama į Lietuvos ekonominę situaciją bei dabartinius pirkėjų įpročius, Kaišiadoryse bendrovė „Rimi Lietuva“ taip pat sieks siūlyti kuo daug akcijų bei mažinti populiariausių maisto produktų kainas. „Puikiai suprantame, kad pirkėjai šiuo metu yra itin jautrūs kainoms, o todėl bandysime pateikti kuo daugiau patrauklių pasiūlymų, išlaikydami geriausią siūlomų prekių kokybę. Taip pat dėsime pastangas palaikyti Lietuvos gamintojus, siūlančius savo produktus už geriausią kainą“, – sako T. Holmberg.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius