Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Geronomika: „Tauras“ sujungė naujoves ir tradicijas

Praeitą savaitę iš parduotuvių lentynų buvo trumpam dingęs „Tauro“ alus stikliniuose buteliuose. Pasidomėjus paaiškėjo, kad tai buvo ne techniniai nesklandumai, o pasirengimas ypatingam įvykiui alaus daryklos istorijoje.
Temos: 1 „Geronomika“

Po milijoninių investicijų ir kruopščių vartotojų nuomonės tyrimų, „Tauras“ alų pradėjo pilstyti į naujo dizaino stiklinius butelius.

Vartotojų dėmesį naujas butelis turėtų patraukti išskirtine, nauja forma ir grubia butelio struktūra. Tuo pačiu metu nepiktnaudžiaujama įmantriomis naujovėmis ir nenutolstama nuo tradicinio alaus butelio dizaino. Tikėtina, kad inovatorišką butelį pastebės ir tie, kurie anksčiau dėl vienokių ar kitokių priežasčių nerado progos paragauti „Tauro“ alaus. Tuo labiau, kad alaus kaina liks nepakitusi ir šiandieninėje Lietuvos alaus rinkoje užtikrinanti itin palankų vartotojams kainos ir kokybės santykį.

Pradinės vartotojų apklausos atskleidė, kad daugiau kaip 80 procentų apklaustųjų pripažino, kad naujo dizaino butelis yra žymiai kokybiškesnis, patogesnis ir ypač tinkantis „Tauro“ alui. Pasirinkta butelio forma ir išvaizda patvirtina pagrindines „Tauro“ alaus vertybes – tvirtumą, solidumą ir patikimumą.

Visgi aludariai neapsiribojo vien šia malonia ir pirkėjams patogia naujove – vartotojams taip pat pasiūlytas naujas alaus „Tauro Ekstra“ skonis, kuris turėtų maloniai nustebinti tiek alaus gurmanus, tiek ir ištikimus „Tauro“ alaus mėgėjus.

Sprendimas dėl naujos alaus receptūros buvo priimtas, atsižvelgus į vartotojų nuomonę ir poreikius, išanalizavus alų geriančių žmonių lūkesčius. Po daugiau kaip metus trukusių bandymų buvo pasiektas rezultatas – naujasis „Tauro Ekstra“ alus visiškai atitinka daryklos tradicijas gaminti vyrišką, kokybišką ir skanų alų.

Paskutiniu metu įmonės pardavimai stabiliai didėja, o tai leidžia spręsti apie tvirtas tradicinio lietuviško pozicijas Lietuvoje. Plastikinių alaus butelių segmente „Tauras“ yra absoliutus lyderis Lietuvos alaus rinkoje. Nielsen duomenimis, „Tauro“ prekinio ženklo pardavimai litrais išaugo 20% per metus (2008 metus lyginant su 2007). Atsižvelgiant į tokį teigiamą vartotojų vertinimą, labai tikėtina, kad ir naujas „Tauro Ekstra“ alus taip pat susilauks pripažinimo, kaip talpinantis savyje tiek tradicijas, siekiančias net 1860 metus, tiek ir šiuolaikines technologines naujoves, kurios panaudotos verdant šį alų.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius