Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Geronomika: turgūs vis labiau domina ir pirkėjus, ir verslininkus

Specialistai teigia, kad pastaruoju metu jaučiamas tam tikras pagyvėjimas turgų rinkoje, teigiama agentūros „Promo Service“ pranešime spaudai. Vis daugiau žmonių apsipirkti traukia į modernėjančias turgavietes, ir vis daugiau verslininkų susigundo investuoti į šią, tarsi iš naujo atrastą, sritį.
Pavadinimas
Pavadinimas

Modernumu nenusileidžia prekybos centrams

Pastaruoju metu didžioji dalis turgaviečių Lietuvoje buvo modernizuotos, todėl dabar jos savo higieninėmis sąlygomis ir patrauklumu pirkėjui nenusileidžia prekybos centrams.

„Visos šalyje veikiančios turgavietės turi būti registruotos ir turėti Maisto tvarkymo subjekto patvirtinimo pažymėjimus. Tokie pažymėjimai išduodami tik tada, kai turgavietė atitinka visus higienos reikalavimus, nustatytus teisės aktuose“, – teigė Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos specialistė Aurelija Načienė.

Centrinį Kauno ir Vilijampolės turgus administruojančios UAB „Prekybos miestelis Urmas“ atstovas Jonas Plenta atkreipė dėmesį, kad modernios turgavietės sanitariniams reikalavimams skiria ne mažiau dėmesio nei prekybos centrai.

„Abu mūsų administruojami turgūs yra modernūs, įrengti pagal aukščiausius vakarietiškus standartus. Sanitariniai ir higienos reikalavimai prižiūrimi ypač griežtai – kiekviename turguje dirba veterinarijos gydytojai, kurie ir užtikrina, kad pažeidimų nebūtų, arba jie būtų skubiai pašalinti“, – pasakojo J. Plenta.

Pirkėjai ieško kokybės, verslininkai – išradingų sprendimų

Pasak pašnekovo, pastaruoju metu steigiami mobilieji, šviežios žuvies turgeliai, prekybos centrai performuojami į turgus, nes tai yra perspektyvi verslo šaka ir turi savų argumentų konkurencinėje kovoje su prekybos tinklais.

„Prekybos centrai su turgumis visuomet konkuravo, konkuruoja ir konkuruos, kadangi turguje gali įsigyti prekių iš „pirmų rankų“, gali dėrėtis, betarpiškai bendrauti su pardavėju ar netgi pačiu gamintoju. Taip pat svarbu turgų, kaip ir kiekvieną verslo šaką, vystyti, puoselėti, populiarinti, diegti naujoves“, – vardijo J. Plenta.

Pasak jo, pirkėjai į turgus plūstelėjo dar prieš sunkmetį, kadangi buvo pasiilgę nuoširdaus bendravimo, kokybiškų, šviežių ir ekologiškų prekių.

Sunkmetis privertė turgumus susidomėti ir verslininkus. „Ober-Haus“ Komercinio departamento vadovas Nerijus Juodelis mano, kad patalpų savininkai ieško kuo išradingesnių sprendimų siekiant pritraukti potencialius nuomininkus. Vienas iš variantų – turgaus steigimas ar patalpų išnuomavimas tokia veikla užsiimančiomis įmonėmis.

„Labiausiai tokia galimybe domisi įmonės, valdančios didelius prekybinius plotus. Šiuo metu tokiems plotams pakankamai sunku surasti nuomininkus. Todėl jų padalinimas į mažus plotus, išnuomojant juos atskiriems prekeiviams, kartais gali pasirodyti pakankamai patrauklus“, – teigė N.Juodelis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius