„Kaip rodo kitų valstybių praktika, analitines NT paslaugas siūlančios įmonės paprastai iškildavo būtent sunkmečiu, nes atsirasdavo poreikis pirmiausia įsigilinti į situaciją, potencialių vartotojų poreikius ir lūkesčius, o tik tuomet vystyti naujus NT projektus. Laikotarpiu, kai rinka auga lėtai ar net traukiasi, nepakanka tiesiog turėti NT objektą, reikia žinoti, ką geriausia su juo daryti“, – „Redos“ įsteigimo priežastis aiškina bendrovės direktorius Mindaugas Juodviršis.
Jo teigimu, didžioji dalis Lietuvos rinkoje veikusių NT agentūrų dėl pernelyg didelės koncentracijos į kitas veiklos sritis arba apskritai neįkūrė analitinių padalinių, arba nesugebėjo jų tinkamai išvystyti. Tad šiuo metu rinkoje jaučiamas profesionalių tokio tipo paslaugų trūkumas. Tą patvirtina ir tai, jog vos veiklą pradėjusi „Redos“ jau turi ne vieną stambų užsakovą, disponuojantį dideliais NT resursais.
Kaip teigiama išplatintame pranešime, „Redos“ branduolį sudarys kvalifikuoti NT specialistai, dirbę didžiausių šalies NT agentūrų analizės bei konsultacijų skyriuose. Bendrovė teikdama paslaugas naudos unikalius analitinius įrankius, pavyzdžiui, NT likvidumo duomenų bazę, kurios analogų Lietuvos rinkoje kol kas nėra. Ši duomenų bazė leis stebėti rinkos situaciją ir prognozuoti atskirų NT projektų sėkmę.
Anot M.Juodviršio, šiuo metu didžiausias klausimas kylantis NT rinkos žaidėjams – ką daryti su nelikvidžiu, sunkiai realizuojamu nekilnojamuoju turtu: kokia linkme vystyti projektus, kaip rasti pirkėjus ir pan. „Redos“ kaip tik ir orientuojasi į šį klientų segmentą, kuris apima NT vystytojus, užsienio investuotojus, bankus ir kitus interesantus, kuriuos domina pirminės rinkos aktyvumas ar analizė.
Ateityje „Redos“ planuoja plėsti veiklą ir į kitas Baltijos šalis – Latviją bei Estiją – ir ilgalaikėje perspektyvoje tapti didžiausia pirminės NT rinkos tyrimų kompanija šiame regione.
Tarp svarbiausių „Redos“ siūlomų paslaugų – išsami pirminės NT rinkos analizė įvairiais pjūviais (analizės, apžvalgos, kainų lygio tyrimai), konsultacijos ir NT projektų valdymas – projektų analizės, galimybių studijos, koncepcijų rengimas, finansavimo paieška, pardavimų organizavimas.