„Norėdami būti dar arčiau savo klientų ir padėti jiems spręsti netikėčiausius klausimus, tikslingai įsteigėme TEZ TOUR atstovybę Tarptautiniame Vilniaus oro uoste“, – komentavo TEZ TOUR direktorius Lietuvoje Aleksandras Sukovas. – Esame suinteresuoti, kad mūsų klientai išvengtų bet kokių su kelione susijusių nesklandumų ir galėtų gauti visą juos dominančią informaciją net ir paskutinėmis minutėmis prieš skrydį ar tuo metu, kai kelionę pardavusi agentūra nedirba“.
Kaip teigė kompanijos vadovas, komunikacija su klientais yra labai svarbi ir agentūrų nedarbo metu, nes nei vienas turistas neapsaugotas nuo įvairių netikėtumų, kai pavyzdžiui, kelionės bilietas pamirštamas kitame mieste. Esant TEZ TOUR atstovybei, išskirtiniais atvejais jis bus atspausdintas tiesiog oro uoste.
Keleivių išlydėjimas – viena iš svarbiausių numatomų TEZ TOUR atstovybės oro uoste funkcijų. Ji veiks kaip specializuotas kelionių organizatoriaus informacinis centras ir komunikacijos kanalas, kuriuo apie išvykimo laiką bei aplinkybes bus informuojami sutinkantieji TEZ TOUR asmenys poilsinėje šalyje, teigiama išplatintame pranešime.
Norėdami pasitikslinti skrydžio laiką ar vietą, poilsiautojai tris valandas prieš kiekvieną skrydį galės kreiptis kelionės sutartyje nurodytu TEZ TOUR atstovybės oro uoste telefonu. TEZ TOUR būstinės oro uoste darbuotojai taip pat bus įpareigoti operatyviai reaguoti į dėl nenumatytų aplinkybių susiklosčiusias situacijas.