Pasak Juozo Benečio, l.e.p. KLASCO generalinio direktoriaus, pajamų sumažėjimą lėmė krovos mažėjimas. Per pirmąjį šių metų pusmetį KLASCO parkrovė 3,78 mln. tonų. krovinių. Pernai tuo pačiu laikotarpiu krauta 4,96 mln. tonų krovinių, teigiama išplatintame pranešime spaudai.
Didžiausią įtaką krovai turėjo apie 40 proc. nukritęs birių ir skystų trąšų srautas. Vien Baltarusijos trąšų gamintojo „Belkalij“ eksportas per Klaipėdos uostą sumažėjo du kartus.
„Krauname daugiausia Lietuvos ir Baltarusijos gamintojų trąšas, kurioms, dėl brangesnių gamybai naudojamų dujų, pasaulinėje rinkoje yra sunku konkuruoti su pigesne Rusijos gamintojų produkcija“, - sako J.Benetis.
Dėl krizės automobilių pramonėje pirmąjį pusmetį beveik tris kartus sumažėjo ferolydinių krova. Tačiau KLASCO vadovas tikisi, kad antrąjį pusmetį situacija garės. Planuojama, kad bus kraunami didesni trąšų kiekiai. Bendrus kompanijos krovos rezultatus gerina šiemet net 26 proc. išaugusi grūdų krova. Per pusmetį jų perkrauta 417 tūkst. tonų. Vien per birželį KLASCO perkrovė 86 tūkst. tonu grūdų – tai 74 proc. daugiau nei 2008 m. birželį.
„Optimistinės tendencijos pastaruoju metu fiksuojamos ir KLASCO Jūrų perkėlos terminale. Nors pusmečio krovinių apimtys yra beveik penktadaliu mažesnės nei pernai, atskirai autotreilerių srautas augo 2 proc.“, - sako J.Benetis.
Nepaisant sunkmečio, KLASCO pagal krovos apimtis pirmąjį metų pusmetį išsaugojo lyderio poziciją Klaipėdos uoste. Šiemet kompanija pradėjo krauti rapsų išspaudas, augo tranzitinių metalo gaminių krova, daugiau perkrauta ir šaldytos vištienos.