Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Geronomika. MAXIMA kompensuos išaugusį PVM daliai prekių

Nuo rugsėjo 1 d., didėjant pridėtinės vertės mokesčiui (PVM), parduotuvėse MAXIMA nebrangs prekybos tinklo valdomais prekių ženklais – „Favorit“ ir „Optima linija“ pažymėti produktai.
Pavadinimas
Pavadinimas

Bendrovė MAXIMA nusprendė savo pelno sąskaita kompensuoti PVM augimą ir šiais ženklais pažymėtų, mažesnę kainą besirenkantiems pirkėjams skirtų maisto produktų nebranginti, teigiama išplatintame pranešime.

„Vartojimas ir žmonių perkamoji galia nuo šių metų pradžios tik mažėja. Didėjant mokesčiams ir augant kainoms kyla grėsmė, kad kai kurie vartotojai netrukus tiesiog nebeišgalės nusipirkti net būtiniausių maisto produktų, todėl nusprendėme dalį PVM augimo naštos perimti ant savo pečių ir nebranginti mažiau pasiturintiems pirkėjams skirtų produktų, kurių kainodarą formuojame patys“, - sako MAXIMA LT, UAB Maisto ir pirmojo būtinumo prekių pirkimo departamento direktorius Skirmantas Nevidomskis. Pasak jo, todėl prekių ženklais „Favorit“ ir „Optima linija“ pažymėtų produktų kainas nuspręsta išlaikyti nepakitusias.

Prekybos tinkle MAXIMA „Optima linija“ ženklu žymimi žemos kainos produktai. Tai vieni iš pigiausių produktų visoje prekių grupėje ir rinkoje. „Favorit“ produktai pasižymi aukšta kokybe ir vidutine kaina. Parduotuvėse pirkėjai gali įsigyti „Favorit“ ir „Optima linija“ ženklais pažymėtų pieno produktų, šaldytų bei termiškai apdorotų mėsos gaminių, kiaušinių, miltų, kruopų, makaronų, duonos, konservuotų vaisių ir daržovių, majonezo, cukraus, arbatos, kavos, gaiviųjų gėrimų, taip pat ne maisto prekių – skalbimo miltelių, buitinės chemijos, sauskelnių, asmens higienos priemonių ir kt.

„Patys būdami atsakingi už šių prekės ženklų kainodarą nusprendėme nebranginti „Favorit“ ir „Optima linija“ pažymėtų produktų. Tai produktai, sudarantys vadinamąjį bazinį kasdienių pirkinių krepšelį ir skirti plačiam, tiek žemesnes, tiek vidutines pajamas gaunančių pirkėjų ratui“, - sako S. Nevidomskis.

Pasak S. Nevidomskio, Vyriausybei antrą kartą šiais metais nusprendus padidinti PVM, buvo deramasi su visais tiekėjais ir drauge ieškoma galimybių išlaikyti buvusias kainas. „Jei metų pradžioje, didinant PVM, turėjome daugiau galimybių PVM augimą kompensuoti savo sąskaita, tai dabar visus vidinius resursus mažinti kainas praktiškai esame išnaudoję. Tačiau ir toliau sieksime, kad pirkėjai mūsų parduotuvėse būtiniausius maisto produktus galėtų įsigyti prieinamomis kainomis, kaip ir iki šiol“, - sako S. Nevidomskis.

Nusprendusi kompensuoti išaugusį PVM prekių ženklais „Favorit“ ir „Optima linija“ pažymėtiems produktams, bendrovė kas mėnesį skirs apie ketvirtį milijono litų.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius