Pasak „Neoturo“ vadovės Daivos Laivienės, šiandien ypatingai suaktyvėjęs individualus turizmas, kuomet poilsiautojai patys planuojasi keliones į užsienį, sąlygojo išaugusį papildomų paslaugų ir pramogų poreikį.
„Siekdami savo klientams suteikti galimybę atostogauti turiningai, nuo šiol prieš planuojant kelionę į populiariausius pasaulio miestus jiems iš anksto dar Lietuvoje galėsime padėti susiplanuoti ir įsigyti bilietus į įvairius renginius, sporto rungtynes, koncertus, taip pat galėsime pasiūlyti ekskursijas, pervežimus bei gidų paslaugas“, – teigia D. Laivienė.
D. Laivienės teigimu, nuo liepos mėnesio naujai įdiegta sistema ir profesionaliai apmokyti darbuotojai galės pasiūlyti ne tik platesnį pramogų užsienyje pasirinkimą, bet taip pat sumažins darbuotojų laiko sąnaudas bei padės operatyviau pateikti kliento pageidaujamos ar jam rekomenduojamos pramogos kainą.
„Darbuotojų profesionalumą ir operatyvumą laikome vienais iš svarbiausių kokybiško aptarnavimo kriterijų, todėl mūsų kompanijai svarbu, kad klientas būtų tinkamai informuotas ir greitai galėtų įsigyti pageidaujamą paslaugą”, – sako „Neoturas” vadovė.
Bendradarbiavimą su tarptautine kompanija „Amadeus“ „Neoturas“ pradėjo 2003 m.
„Amadeus“ yra didžiausia IT sprendimus turizmo ir kelionių rinkai siūlanti ir diegianti tarptautinė kompanija, veiklą vykdanti 217 šalių. Kompanijos paslaugomis visame pasaulyje naudojasi daugiau nei 101 tūkst. kelionių agentūrų. „Amadeus“ dirba 8500 darbuotojų.
UAB „Neoturas“ 6 metus vykdo veiklą turizmo rinkoje ir teikia visas kelionių paslaugas Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. 2008 m. bendrovės apyvarta siekė virš 22 mln. Lt.