Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Geronomika. Per išpardavimą PLC „Mega“ apsilankė pustrečio karto daugiau pirkėjų

Pavadinimas
Pavadinimas
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ pirkėjai ir nuomininkai palankiai vertina trečiadienį surengtą išpardavimo akciją – pirkėjų apsilankė pustrečio karto daugiau nei įprastomis darbo dienomis, įvairiose parduotuvėse prekių jie nupirko iki penkių kartų daugiau nei įprastai.

PLC „Mega“ trečiadienį kvietė pirkėjus į nuolaidų dieną - įvairias nuolaidas – nuo 10 iki 50 proc. siūlė daugiau nei 70 parduotuvių.

„Prasidėjus sunkmečiui, darbo dienomis sulaukiame vidutiniškai 16 tūkst. lankytojų, trečiadienį jų apsilankė arti 40 tūkst. Tokie lankytojų srautai praėjusiais metais buvo užfiksuoti tik per panašią nuolaidų akciją bei paskutinį prieškalėdinį šeštadienį“, - sakė prekybos ir laisvalaikio centrą „Mega“ valdančios bendrovės „Baltic RED“ rinkodaros vadovė Rasa Vyšniauskienė.

Pasak pašnekovės, kadangi nuolaidos buvo taikomos visą dieną, pirkėjai daugmaž tolygiai pasiskirstė per visą darbo laiką. Kol kas parduotuvės dar neturi tikslių rezultatų, tad sunku pasakyti, kokios prekės buvo populiariausios. Pirkėjų eilės nusidriekė „Topo centro“, kitose parduotuvėse. Pirminiais duomenimis, daugiausiai dėmesio sulaukė buitinė technika, buities ir higienos prekės, kitose parduotuvėse - batai, drabužiai.

Pasak „Rimi Lietuva“ atstovės ryšiams su visuomene Rasos Juodkienės, žmonės buvo gerai informuoti apie akciją ir atvyko į prekybos centrą žinodami, ką ketina įsigyti. „Pirkėjai rinkosi kokybę už gerą kainą – perkamiausi trečiadienį buvo garsūs prekiniai ženklai. Nuo pat ryto žmonės pirko buitinę techniką, kosmetiką, higienos prekes, buitinę chemiją. Pirkėjų įpročiai rodo, kad buvo siekiama įsigyti produktų ir sukaupti jų atsargas ilgesniam laikui “, – teigia R. Juodkienė.

Prekybininkai atkreipė dėmesį, kad į nuolaidų akciją atvyko daug pirkėjų ne tik iš Kauno, bet ir iš aplinkinių miestų.

„Manome, kad nuolaidų akcija buvo reikalinga ir naudinga pirkėjams, nes jie galėjo įsigyti reikiamų prekių, naujos pavasario kolekcijos drabužių, batų už mažesnę kainą. Tad planuojame panašias rengti ir ateityje. Tikimės, kad kitą kartą prie jų prisijungs dar daugiau nuomininkų“, - sakė R.Vyšniauskienė
 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką